Είστε εδώ

F1

Κινητήρες: Πώς θα είναι οι νέες μονάδες ισχύος;

του Σωτήριου Χάλλα

Η FIA είχε δηλώσει ότι μέχρι το τέλος του Ιουνίου θα έχουν οριστικοποιηθεί οι προδιαγραφές των κινητήρων που θα χρησιμοποιούνται στη Formula 1 από το 2021 και αυτή η ημερομηνία πλησιάζει.

Η διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος επέλεξε αυτή την ημερομηνία προκειμένου οι κατασκευαστές που συμμετέχουν ήδη στο πρωτάθλημα αλλά και όσοι ενδιαφέρονται να μπουν σε αυτό όπως η Porsche και η Aston Martin να έχουν αρκετό χρόνο να ξεκινήσουν την εξέλιξη των νέων μονάδων.

Βασικός στόχος της FIA για τους νέους κινητήρες είναι να μειωθεί η πολυπλοκότητά τους ώστε με αυτόν τον τρόπο να μειωθεί και το κόστος τους προκειμένου να γίνει πιο εύκολη η ζωή των ομάδων που χρησιμοποιούν πελατειακούς.

Σύμφωνα με τον Τσάρλι Γουίτινγκ πραγματοποιούνται απανωτές συσκέψεις καθώς ο κάθε κατασκευαστής προσπαθεί να φέρει τις προδιαγραφές πιο κοντά στα δικά του δεδομένα όμως πλέον έχουν καταλήξει σε κάποια βασικά σημεία και έχει αρχίσει η συζήτηση για τις τεχνικές λεπτομέρειες.

Βασικό αίτημα κάποιων κατασκευαστών όπως η Mercedes είναι το πάγωμα της εξέλιξης των κινητήρων που χρησιμοποιούνται τώρα ώστε να μη δαπανώνται λεφτά προς δύο μεριές, τόσο για τις τρέχουσες μονάδες όσο και για τις καινούριες.

Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για την κατεύθυνση που έχουν πάρει οι συνομιλίες όμως το τέλος του Ιουνίου είναι κοντά οπότε θα μάθουμε ποιο θα είναι το μέλλον της “καρδιάς” των μονοθεσίων.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.