Είστε εδώ

F1

17 Σεπτεμβρίου 2019
Ferrari

Κατά κοινή παραδοχή φέτος ο κινητήρας της Ferrari είναι σαφώς ισχυρότερος από εκείνους των Mercedes, Renault και Honda, κάτι το οποίο κάνει τα στελέχη των κατασκευαστών να απορούν τι είναι αυτό που έχουν σκεφτεί στην ιταλική ομάδα.

15 Σεπτεμβρίου 2019
Ferrari

Στη Scuderia ετοιμάζονται για την επόμενη παράσταση, το νυχτερινό Γκραν Πρι στην πίστα της Σιγκαπούρης, 22 Σεπτεμβρίου, αλλά το άρωμα από τη μεθυστική νίκη στην πίστα της Μόντσα, μπροστά στους χιλιάδες tifosi, επικρατεί ακόμα. 

14 Σεπτεμβρίου 2019
Pirelli P Zero

Η μεγαλύτερη αλλαγή στους κανονισμούς στη Formula 1 θα έρθει το 2021. 

Και αυτή η αλλαγή έχει να κάνει με τα ελαστικά που από 13 ιντσών με υψηλό προφίλ, θα περάσουν στα ελαστικά 18 ιντσών με χαμηλό προφίλ.

14 Σεπτεμβρίου 2019
Μεταγραφικό παζάρι

Αυτή τη στιγμή, είναι λίγες οι θέσεις στη Formula 1 που δεν έχουν καλυφτεί για την επόμενη χρονιά και μία από τις πιο επιθυμητές, είναι εκείνη που αυτή τη στιγμή καταλαμβάνει ο Ρομέν Γκροζάν, στην ομάδα της Haas.

13 Σεπτεμβρίου 2019
Williams

Στο πίσω μέρος των μονοθεσίων της Williams στη Formula 1 θα συνεχίσει να τοποθετείται για αρκετά χρόνια ακόμα το υβριδικό σύνολο της Mercedes, με το οποίο η βρετανική ομάδα αγωνίζεται από το 2014.

12 Σεπτεμβρίου 2019
Pirelli

Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές που θα δούμε να εφαρμόζονται από το 2021 και μετά στη Formula 1, είναι ότι η διάμετρος των ζαντών θα μεγαλώσει από τις 13 ίντσες που είναι σήμερα και θα φτάσει τις 18 ίντσες.

9 Σεπτεμβρίου 2019
Λεκλέρκ - Φέτελ

Κάποιες φορές η νίκη σε έναν αγώνα δίνει απλά 25 βαθμούς σε αυτόν που θα την κατακτήσει και κάποιες άλλες, αλλάζει εντελώς το status quo ενός οδηγού ή ακόμα και μιας ολόκληρης ομάδας.

8 Σεπτεμβρίου 2019
Γκραν Πρι Ιταλίας, Μόντσα

Ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν ο τελευταίος νικητής στην πίστα της Μόντσα, το 2010, επi εποχής Λούκα Μοντετζέμολο και αγωνιστικό διευθυντή τον Στέφανο Ντομενικάλι. 

Μάλιστα σε αυτό το Γκραν Πρι η Ferrari είχε κάνει το 1-3 με τον Φελίπε Μάσα, με δεύτερο τον Τζένσον Μπάτον με McLaren. 

8 Σεπτεμβρίου 2019
Γκραν Πρι Ιταλίας

Μπορεί οι κατατακτήριες δοκιμές να μας απογοήτευσαν το Σάββατο, όμως ο αγώνας μας αποζημίωσε αφού σχεδόν σε όλη τη διάρκεια είχαμε έντονη μάχη με τον Λεκλέρκ να υπερασπίζεται τη θέση του, αρχικά απέναντι στον Χάμιλτον και μετά απέναντι στον Μπότας.

8 Σεπτεμβρίου 2019
Γκραν Πρι Ιταλίας-Μόντσα

Ο poleman του Ιταλικού Γκραν Πρι, Σαρλ Λεκλέρκ (όπως και να έγινε αυτή η διαδικασία μέσα από ένα πολύ άσχημο για θεατές και τηλεθεατές παιχνίδι των οδηγών χωρίς κανένα σεβασμό απέναντί τους) φέρει κράνος με ειδικό σχεδιασμό, αφιερωμένο στην Ιταλική πίστα. 

7 Σεπτεμβρίου 2019
Γκραν Πρι Ιταλίας, Μόντσα

Το μήκος της Μόντσα, του ναού της ταχύτητας, είναι 5,793 χλμ. και αποτελείται από 20 στροφές με 419 μέτρα το μήκος του pit lane. 

Οι οδηγοί θα τη «γυρίσουν» 53 φορές που αντιστοιχούν σε 306,720 χλμ. 48 αλλαγές ταχυτήτων σε κάθε γύρο κάνουν οι οδηγοί, 2.544 συνολικά.

7 Σεπτεμβρίου 2019
Ferrari - Monza

H πίστα της Μόντσα, ο ναός της ταχύτητας, είναι κατά κάποιον τρόπο συνδεδεμένη με τη Ferrari. 

7 Σεπτεμβρίου 2019
Το φιάσκο των κατατακτήριων

Αυτό που έγινε στο Q3, το τελευταίο δηλαδή σκέλος των χρονομετρημένων δοκιμών που βγάζει τον poleman, στην πίστα της Μόντσα δεν έχει προηγούμενο.

7 Σεπτεμβρίου 2019
Γκραν Πρι Ιταλίας - Κατατακτήριες

Στις κατατακτήριες για το ιταλικό Γκραν Πρι περιμέναμε να δούμε πολύ κλειστή μάχη, ιδιαίτερα ανάμεσα στους πρωτοπόρους, κάτι το οποίο έγινε στο Q1 και το Q2, όμως το Q3 μας απογοήτευσε, αφού όλοι αποφάσισαν να παίξουν παιχνίδια στρατηγικής.

7 Σεπτεμβρίου 2019
Γκραν Πρι Ιταλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στη Μόντσα χρησιμοποιήθηκε από όλες τις ομάδες για προσομοίωση κατατακτηρίων, αφού ο βροχερός καιρός της Παρασκευής και οι χαμηλές θερμοκρασίες δεν ήταν κατάλληλες συνθήκες για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων.

6 Σεπτεμβρίου 2019
Γκραν Πρι Ιταλίας - FP2

Η βροχή ήταν και πάλι ο πρωταγωνιστής στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών αφού ήρθε στα μισά της διαδικασίας και ανάγκασε οδηγούς και ομάδες να αλλάξουν το πρόγραμμά τους.

6 Σεπτεμβρίου 2019
Γκραν Πρι Ιταλίας - FP1

Η πρώτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών χαρακτηρίστηκε από τις βρόχινες συνθήκες, ειδικά στο ξεκίνημα της διαδικασίας. Όσο περνούσε η ώρα η πίστα στέγνωνε όμως οι οδηγοί ήταν αναγκασμένοι να χρησιμοποιούν ενδιάμεσα ελαστικά.

5 Σεπτεμβρίου 2019
Μόντσα

Μετά από μήνες διαπραγματεύσεων στη διάρκεια των οποίων ακούστηκαν πολλά για το μέλλον του ιταλικού αγώνα, η πίστα της Μόντσα υπέγραψε συμβόλαιο με τη Formula 1 το οποίο θα έχει διάρκεια πέντε χρόνια.

2 Σεπτεμβρίου 2019
Γκραν Πρι Βελγίου

Όλοι οι οδηγοί απέτισαν φόρο τιμής στον αδικοχαμένο Anthoine Hubert, που έχασε τη ζωή στον αγώνα της Formula 2 στην πίστα του Σπα.

2 Σεπτεμβρίου 2019
Γκραν Πρι Βελγίου

Η Formula 1 μπορεί να αποτελεί μια πρόκληση με πολύ glamour, σε απίθανα μέρη, με αιθέριες υπάρξεις και ατελείωτα πάρτυ, αλλά για τους οδηγούς, τους ξεχωριστούς αυτούς ανθρώπους, ελάχιστοι στον κόσμο που μπορούν να οδηγήσουν μια Formula 1 τα πράγματα είναι κάπως διαφορετικά.