Είστε εδώ

WRC

WRC - Κάρλος Σάινθ: The king Carlos

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο 58χρονος Ισπανός Κάρλος Σάινθ σύμφωνα με τον διαγωνισμού της επίσημης ιστοσελίδα του WRC, είναι ο καλύτερος οδηγός στην ιστορία του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι. 

O Σάινθ πέρασε στον τελικό έχοντας για αντίπαλο των άνθρωπο των ρεκόρ στο WRC, τον Σεμπάστιαν Λεμπ με 9 παγκόσμιους τίτλους, έναντι 2 του Κάρλος. 

Όμως παρά το γεγονός ότι ο Κάρλος σταμάτησε από το WRC το 2005 (για να συνεχίσει με το Ντακάρ) που σημαίνει ότι μια νέα γενιά φίλων των αγώνων δεν τον έχει «ζήσει» να στρίβει στις Ειδικές Διαδρομές του κόσμου, εντούτοις η έντονη προσωπικότητα του Ισπανού τον οδήγησε στο θρόνο του WRC.

Mάλιστα προκρίθηκε σε βάρος δύο οδηγών με τους περισσότερους τίτλους, τον Σεμπάστιαν λεμπ με 9 τίτλους και τον Σεμπάστιαν Οζιέ με 6. 

Έτσι λοιπόν ο Κάρλος Σάινθ που υπήρξε εργοστασιακός οδηγός των εταιριών Ford, Subaru, Toyota, Citroen, κατά το διάστημα που συμμετείχε στο WRC (1987-2005), με τους 196 αγώνες στο WRC, τις 26 νίκες, τα 97 βάθρα και τους δύο τίτλους (1990-1992) κάθεται πλέον στο θρόνο του WRC.

Στον πίνακα φιγουράρουν και οι 20 οδηγοί που συμμετείχαν στην διαδικασία της ψηφοφορίας από τους φίλους των αγώνων και θα δείτε ποιοι μονομάχησαν με ποιους και πως ο Σάινθ έφτασε στην κορυφή. 

Κάρλος Σάινθ λοιπόν, ο ένας και μοναδικός, Carlos the king…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.