Μπορεί οι Σόρδο-Ντελ Μπάριο να «έβγαζαν» μάτια από τον τρόπο που οδηγούσαν το Hyundai i20 WRC στο 2ο σκέλος του ράλι Γερμανίας, αλλά το ενδιαφέρον ήταν στη μονομαχία των δύο πρώτων.
Μεταξύ των Τάνακ-Γιερβόεγια (Toyota Yaris WRC) που προηγούντο 13,6 δευτ. των Οζιέ-Ινγκρασιά(Ford Fiesta WRC) πριν πάρουν εκκίνηση για τη δεύτερη –επαναλαμβανόμενη-Ειδική Διαδρομή των 38,57 χλμ., τη μεγαλύτερη του αγώνα, στην στρατιωτική περιοχή και στο χώρο εκπαίδευσης των τανκς Pantzer.
Και εκεί ήρθε η μεγάλη ανατροπή καθώς το πλήρωμα της Ford έχει κλαταρισμένο ελαστικό, σταματάει να το αλλάξει που στοιχίζει σε χρόνο 1:43 και 6 θέσεις στη γενική κατάταξη.
Επιτίθεται στις δύο επόμενες o Γάλλος με αποτέλεσμα να κερδίσει δύο θέσεις και η συνολική διαφορά από τον Τάνακ να μειωθεί στα 1:52.2.
Τεράστια διαφορά για να καλύψει στο τρίτο και τελευταίο σκέλος που αποτελείται από 3 Ειδικές Διαδρομές. Βέβαια τον Οζιέ δεν τον «ενδιαφέρει» τόσο πολύ ο Τάνακ, όσο ο Νεβίλ που είναι πρώτος στη βαθμολογία των οδηγών και στο ράλι της Γερμανίας βρίσκεται στην 4η θέση.
Στόχος λοιπόν του Οζιέ είναι να κερδίσει θέσεις και να έρθει πιο κοντά στον Νεβίλ που προηγείται κατά ένα περίπου λεπτό, ώστε η ψαλίδα της βαθμολογίας να «περιοριστεί» όσον το δυνατόν.
Όμως στην 1η Ειδική Διαδρομή του 3ου σκέλους της Κυριακής 19 Αυγούστου, ο εκπληκτικός Σόρδο στο 2ο σκέλος που είχε ανέβει στη 2η θέση της γενικής πίσω από τον Τάνακ, έχει έξοδο στους αμπελώνες.
Ταυτόχρονα ο Νεβίλ «απαντάει» στα σχέδια του Οζιέ, κερδίζοντας την Ειδική Διαδρομή, αυξάνοντας ταυτόχρονα και τη διαφορά από τον Γάλλο, που τον «κοιτάει» πλέον από τη 2η θέση, 43,9 δευτ., ενώ ο Οζιέ σκαρφάλωσε 4ος με διαφορά ενός και πλέον λεπτού που δεν καλύπτεται. Όπως δεν καλύπτεται και η 3η θέση στην οποία φιγουράρει ο Λάπι με το άλλο Toyota Yaris WRC, τη στιγμή που ο Λάτβαλα με το τρίτο Yaris WRC, εγκαταλείπει στην 1η Ειδική Διαδρομή του 3ου σκέλους, από μετάδοση.
Δύο Ειδικές Διαδρομές απομένουν ακόμα με τους Τάνα-Γερβοέγια-Toyota Υaris WRC, να βλέπουν τη νίκη να έρχεται για δεύτερο συνεχή αγώνα, ενώ μάχη αναμένεται και στην κατηγορία WRC2, όπου ο Ροβάνπερα προηγείται 3,2 δευτ. του Αντόλφι.
Από την 19η θέση συνεχίζει και ο ελληνικής καταγωγής Σερδερίδης στην πρώτη του εμφάνιση με το Ford Fiesta WRC.