Είστε εδώ

WRC

Ράλι Γερμανίας - 2η μέρα : Ο Τάνακ εξακολουθεί να προηγείται

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Μπορεί οι Σόρδο-Ντελ Μπάριο να «έβγαζαν» μάτια από τον τρόπο που οδηγούσαν το Hyundai i20 WRC στο 2ο σκέλος του ράλι Γερμανίας, αλλά το ενδιαφέρον ήταν στη μονομαχία των δύο πρώτων.

Μεταξύ των Τάνακ-Γιερβόεγια (Toyota Yaris WRC) που προηγούντο 13,6 δευτ. των Οζιέ-Ινγκρασιά(Ford Fiesta WRC) πριν πάρουν εκκίνηση για τη δεύτερη –επαναλαμβανόμενη-Ειδική Διαδρομή των 38,57 χλμ., τη μεγαλύτερη του αγώνα, στην στρατιωτική περιοχή και στο χώρο εκπαίδευσης των τανκς Pantzer. 

Και εκεί ήρθε η μεγάλη ανατροπή καθώς το πλήρωμα της Ford έχει κλαταρισμένο ελαστικό, σταματάει να το αλλάξει που στοιχίζει σε χρόνο 1:43 και 6 θέσεις στη γενική κατάταξη. 

Επιτίθεται στις δύο επόμενες o Γάλλος με αποτέλεσμα να κερδίσει δύο θέσεις και η συνολική διαφορά από τον Τάνακ να μειωθεί στα 1:52.2.

Τεράστια διαφορά για να καλύψει στο τρίτο και τελευταίο σκέλος που αποτελείται από 3 Ειδικές Διαδρομές. Βέβαια τον Οζιέ δεν τον «ενδιαφέρει» τόσο πολύ ο Τάνακ, όσο ο Νεβίλ που είναι πρώτος στη βαθμολογία των οδηγών και στο ράλι της Γερμανίας βρίσκεται στην 4η θέση.

Στόχος λοιπόν του Οζιέ είναι να κερδίσει θέσεις και να έρθει πιο κοντά στον Νεβίλ που προηγείται κατά ένα περίπου λεπτό, ώστε η ψαλίδα της βαθμολογίας να «περιοριστεί» όσον το δυνατόν. 

Όμως στην 1η Ειδική Διαδρομή του 3ου σκέλους της Κυριακής 19 Αυγούστου, ο εκπληκτικός Σόρδο στο 2ο σκέλος που είχε ανέβει στη 2η θέση της γενικής πίσω από τον Τάνακ, έχει έξοδο στους αμπελώνες.

Ταυτόχρονα ο Νεβίλ «απαντάει» στα σχέδια του Οζιέ, κερδίζοντας την Ειδική Διαδρομή, αυξάνοντας ταυτόχρονα και τη διαφορά από τον Γάλλο, που τον «κοιτάει» πλέον από τη 2η θέση, 43,9 δευτ., ενώ ο Οζιέ σκαρφάλωσε 4ος με διαφορά ενός και πλέον λεπτού που δεν  καλύπτεται. Όπως δεν καλύπτεται και η 3η θέση στην οποία φιγουράρει ο Λάπι με το άλλο Toyota Yaris WRC, τη στιγμή που ο Λάτβαλα με το τρίτο Yaris WRC, εγκαταλείπει στην 1η Ειδική Διαδρομή του 3ου σκέλους, από μετάδοση. 

Δύο Ειδικές Διαδρομές απομένουν ακόμα με τους Τάνα-Γερβοέγια-Toyota Υaris WRC, να βλέπουν τη νίκη να έρχεται για δεύτερο συνεχή αγώνα, ενώ μάχη αναμένεται και στην κατηγορία WRC2, όπου ο Ροβάνπερα προηγείται 3,2 δευτ. του Αντόλφι. 

Από την 19η θέση συνεχίζει και ο ελληνικής καταγωγής Σερδερίδης στην πρώτη του εμφάνιση με το Ford Fiesta WRC. 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.