Είστε εδώ

Test Drive

Volkswagen Golf GTI TCR: Με αγωνιστικό DNA

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Μπορεί οι αυτοκινητοβιομηχανίες να κάνουν πλύση εγκεφάλου με τα ηλεκτρικά ή υβριδικά οχήματα, που ΟΚ αποτελούν το διαβατήριο στην καινούργια εποχή της αυτοκίνησης, όμως η ευχαρίστηση όπως και να το κάνουμε βρίσκεται αλλού, ειδικά όταν είσαι μυημένος. 

Σε μοντέλα που το DNA τους βρίσκεται στους αγώνες. Όπως το Golf GTI TCR, ονομασία προερχόμενη από τη σειρά αγώνων TCR. 

Πέρα λοιπόν από την εξωτερική εμφάνιση με τα «πονηρά» αεροδυναμικά βοηθήματα -διαχύτης που φτάνει στις άκρες των φτερών αγκαλιάζοντας τις δύο τεράστιες εξατμίσεις στις άκρες των φτερών- αεροτομή στο ύψος της οροφής, τα logo GTI και ΤCR, οι μαύρες ζάντες 19 ιντσών (ελαστικά 235/35)  αφήνοντας θέα στους μεγαλύτερους δίσκους των φρένων με τις κόκκινες δαγκάνες, η όλη ουσία βρίσκεται κάτω από το μπροστινό καπό. 

Ο 2λιτρος κινητήρας TSI αποδίδει 290 ίππους (245 στο GTI Performance) και συνδυάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, με τα 0-100 να έρχονται στα 5.6 δευτ. με την τελική να περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα ενώ ως εξτρά μπορεί να αυξηθεί στα 260 χλμ./ώρα. 

Το αυτοκίνητο φέρει νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, έχει μειωθεί κατά 20 χλστ. η απόσταση από το έδαφος, ενώ έχει εξοπλιστεί και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. 

Στο εσωτερικό το βλέμμα καρφώνεται στα καθίσματα με αγωνιστικό διάκοσμο (δέρμα/αλκαντάρα) στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, στην μεγάλη οθόνη αφής και στο εργονομικό τιμόνι. 

Και τώρα στο ζητούμενο. Πως είναι στο δρόμο. 

Κέφι και διάθεση να έχεις, χωρίς να σκέπτεσαι την τιμή του λίτρου της βενζίνης. Διότι άμα το σκέπτεσαι δεν «είναι» αυτοκίνητο για σένα…

Το GTI TCR έχει το ρόλο του αγχολυτικού. Μόλις γυρίσεις το κλειδί και ζωντανέψει η μονάδα παροχής ενέργειας, τα αφήνεις όλα πίσω σού. 

Και αυτό διότι έχεις να «παίξεις» με τους καθαρόαιμους, ίππους, το κοφτερό τιμόνι, τις αναρτήσεις που προσθέτουν ακόμα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στον οδηγό καθώς και τις «φρενάρες». Όσο για τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων που αποτελούν τον μεγαλύτερο εχθρό στα χαμηλού προφίλ ελαστικά, απλά αυξήστε λίγο περισσότερο την προσοχή σας, πριν ακολουθήστε τον δρόμο με τις ωραίες στροφές που απλώνεται μπροστά σας. 

Όλα αυτά και άλλα τόσα θα τα ζήσετε αφού πρώτα καταθέσετε 48.700 ευρώ. 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.