Είστε εδώ

Τεχνολογία

Hyundai: Φέρνει τα πάνω - κάτω στη μουσική στο αυτοκίνητο

του Σωτήριου Χάλλα

Το αυτοκίνητο έχει προ πολλού πάψει να αποτελεί ένα απλό μεταφορικό μέσο και πλέον αποτελεί πεδίο εφαρμογής της αιχμής της τεχνολογίας σε ποικιλία τομέων μεταξύ των οποίων είναι και ο ήχος.

Σε αυτό το πλαίσιο η Hyundai δημιούργησε την τεχνολογία SSZ (Separated Sound Zone) η οποία επιτρέπει στους επιβάτες των μοντέλων της να ακούν ο καθένας ξεχωριστή μουσική χωρίς να χρειάζεται η χρήση ακουστικών.

Η τεχνολογία αυτή δημιουργεί ηχητικές ζώνες ώστε ο κάθε επιβάτης να ακούει αυτό που επιθυμεί επιτρέποντας ταυτόχρονα την επικοινωνία μεταξύ τους. Αυτό γίνεται εφικτό με την αναπαραγωγή από τα ηχεία της μουσικής που έχει επιλέξει ο κάθε επιβάτης παράλληλα με τη χρήση τεχνολογίας ακύρωσης θορύβου όπως αυτή που συναντάμε στα σύγχρονα smartphones ώστε να “εξουδετερώνεται” ο ήχος των υπόλοιπων ζωνών.

Το SSZ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από τον οδηγό ώστε να μιλάει στο κινητό μέσω bluetooth ή να ακούει τις οδηγίες του συστήματος πλοήγησης.

Η εταιρεία από τη Νότια Κορέα οδηγήθηκε στην ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας καθώς στο μέλλον με την επικράτηση των αυτόνομων αυτοκινήτων οι επιβάτες θα ζητούν περισσότερη διασκέδαση όταν βρίσκονται στα οχήματά τους.

Η Hyundai αναφέρει ότι θα περάσει το SSZZ στα μοντέλα παραγωγής μέσα στα επόμενα ένα με δύο χρόνια. Αν και ακόμα δεν έχει αναφέρει σε ποια μοντέλα θα τοποθετηθεί πρώτα το σύστημα αυτό η λογική λέει ότι θα το δούμε αρχικά στα πιο ακριβά.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.