Υπάρχει άραγε χώρος στα υπεραυτοκίνητα της Σουηδικής Koenigsegg για να προστεθεί ένα νέο μοντέλο δίπλα στα Regera, Jesko και Gemera;
Τα γεγονότα δεν γέρνουν την πλάστιγγα προς τη θετική μεριά αυτήν την περίοδο.
Όμως κάθε πρόταση που μπορεί να κάνει τη διαφορά, ο ιδρυτής της Koenigsegg, Christian von Koenigsegg αλλά και ο επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος Sasha Selipanov είδαν με καλό μάτι την πτυχιακή εργασία του Φινλανδού σχεδιαστή Esa Mustonen με θητεία σε Renault και Genesis στο Lahti Institute of Design και υλοποιήθηκε σαν ψηφιακή ιδέα, με την ονομασία Raw by Koenigsegg.
Να λοιπόν πως «γεννιέται» ένα entry- level super –car με τρείς μάλιστα θέσεις. Μια στο κέντρο για τον οδηγό (έχοντας μπροστά του δύο κάμερες για όργανα και τιμόνι Formula 1)και από μια δεξί/αριστερά ακολουθώντας το παράδειγμα της McLaren F1 του 1993, που έφερε την υπογραφή του Γκόρντον Μάρεϊ.
Φυσικά η χρήση προηγμένων υλικών όπως τα ανθρακονήματα έχουν περιορίσει το βάρος στα 700 κιλά, που σε συνδυασμό με το 3κύλινδρο 2λιτρο μοτέρ των 700 ίππων, η σχέση βάρους/ιπποδύναμης βρίσκεται στο 1:1 και να πως αυτή η ιδέα μπορεί να γίνει πράξη από την Koenigsegg, προτείνοντας ένα hypercar λίγο διαφορετικό από αυτό που μας έχει συνηθίσει η σουηδική εταιρεία.
Τα υπόλοιπα στις φωτογραφίες…