Είστε εδώ

Super Cars

Raw by Koenigsegg: Μοναδικό…

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Υπάρχει άραγε χώρος στα υπεραυτοκίνητα της Σουηδικής Koenigsegg για να προστεθεί ένα νέο μοντέλο δίπλα στα Regera, Jesko και Gemera; 

Τα γεγονότα δεν γέρνουν την πλάστιγγα προς τη θετική μεριά αυτήν την περίοδο.

Όμως κάθε πρόταση που μπορεί να κάνει τη διαφορά, ο ιδρυτής της Koenigsegg,  Christian von Koenigsegg αλλά και ο επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος Sasha Selipanov είδαν με καλό μάτι την πτυχιακή εργασία του Φινλανδού σχεδιαστή  Esa Mustonen με θητεία σε Renault και Genesis στο Lahti Institute of Design και υλοποιήθηκε σαν ψηφιακή ιδέα, με την ονομασία Raw by Koenigsegg.

Να λοιπόν πως «γεννιέται» ένα entry- level super –car με τρείς μάλιστα θέσεις. Μια στο κέντρο για τον οδηγό (έχοντας μπροστά του δύο κάμερες για όργανα και τιμόνι Formula 1)και από μια δεξί/αριστερά ακολουθώντας το παράδειγμα της McLaren F1 του 1993, που έφερε την υπογραφή του Γκόρντον Μάρεϊ.

Φυσικά η χρήση προηγμένων υλικών όπως τα ανθρακονήματα έχουν περιορίσει το βάρος στα 700 κιλά, που σε συνδυασμό με το 3κύλινδρο 2λιτρο μοτέρ των 700 ίππων, η σχέση βάρους/ιπποδύναμης βρίσκεται στο 1:1 και να πως αυτή η ιδέα μπορεί να γίνει πράξη από την Koenigsegg, προτείνοντας ένα hypercar λίγο διαφορετικό από αυτό που μας έχει συνηθίσει η σουηδική εταιρεία.

Τα υπόλοιπα στις φωτογραφίες…  

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.