Είστε εδώ

F1

Formula 1:Διαρροή για νέο καλεντάρι.Θα επιβεβαιωθεί;

του Σωτήριου Χάλλα

Το θέμα που κυριαρχεί σχεδόν σε όλες τις συζητήσεις σχετικά με τη Formula 1 σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι πότε θα αρχίσει το καινούριο πρωτάθλημα και πώς θα διαμορφωθεί το καλεντάρι.

Στα μέσα Απριλίου είχε βγει μια επίσημη ανακοίνωση από τη Liberty Media, στην οποία αναφερόταν ότι οι αγώνες θα γίνονταν και μέσα στον Αύγουστο, ότι το πρωτάθλημα θα καθυστερούσε να τελειώσει και ότι οι Αρχές του σπορ προσπαθούν να βρουν νέες ημερομηνίες για τους αγώνες που ακυρώθηκαν. Ωστόσο, δε δόθηκε τότε κάποια πιο συγκεκριμένη πληροφορία.

Όσο το τοπίο γύρω από τα μέτρα περιορισμού σε κάθε χώρα αρχίζει να ξεκαθαρίζει, τόσο η Liberty Media εντείνει τις προσπάθειές της για να δημιουργήσει ένα νέο καλεντάρι, στο οποίο θα περιλαμβάνονται όσο το δυνατόν περισσότερα Γκραν Πρι.

Αν και επίσημα δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση, σε γερμανικά μέσα διέρρευσαν ημερομηνίες. Σύμφωνα με αυτές, το πρόγραμμα θα είναι ως εξής:

 

5 και 12 Ιουλίου: Αυστρία

 

26 Ιουλίου και 2 Αυγούστου: Βρετανία

 

16 και 23 Αυγούστου: Ουγγαρία

 

6 Σεπτεμβρίου: Αζερμπαϊτζάν

 

20 Σεπτεμβρίου: Σιγκαπούρη

 

27 Σεπτεμβρίου: Ρωσία

 

4 Οκτωβρίου: Κίνα

 

11 Οκτωβρίου: Ιαπωνία

 

25 Οκτωβρίου: Η.Π.Α.

 

1 Νοεμβρίου: Μεξικό

 

8 Νοεμβρίου: Βραζιλία

 

22 Νοεμβρίου: Βιετνάμ

 

6 Δεκεμβρίου: Μπαχρέιν

 

13 Δεκεμβρίου: Αμπού Ντάμπι

 

Όπως αναφέραμε οι παραπάνω ημερομηνίες αποτελούν διαρροή, οπότε είναι πιθανό το επίσημο πρόγραμμα να διαφέρει.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.