Ολοκληρώθηκε και το δεύτερο 3ήμερο των επίσημων δοκιμών για όλες τις ομάδες της Formula 1 με το ραντεβού να ανανεώνεται για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, στην Αυστραλία 15 Μαρτίου.
Λίγες μόνο μέρες μετά την ακύρωση της Έκθεσης της Γενεύης λόγω κορονοϊού, με απόφαση του οργανισμού Υγείας της Ελβετίας, αλλά και με την απουσία των Ιταλών και Κινέζων δημοσιογράφων στο Παρίσι, όπου η Citroen αποκάλυψε σε παγκόσμια πρώτη το μικρό ηλεκτρικό μοντέλο πόλης, το Ami.
Τι θα γίνει λοιπόν με τους Ιταλούς που έχουν κλείσει τα σύνορά τους προς την κεντρική Ευρώπη.
Θα δούμε λοιπόν πως θα εξελιχθεί όλο αυτό το έργο του «κορονοϊού».
Η δεύτερη λοιπόν περίοδος των δοκιμών μπορεί να έδειξαν τα χρονόμετρα ότι τα Mercedes με Μπότας ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός, αλλά στην ομάδα έχει σημάνει συναγερμός για την αξιοπιστία των μοτέρ καθώς εμφάνισαν πρόβλημα με τη λίπανση (το ίδιο παρουσίασε και η Williams που χρησιμοποιεί τους γερμανικούς κινητήρες) το οποίο οδήγησε τον Χάμιλτον σε εγκατάλειψη.
Στη Ferrari o αγωνιστικός διευθυντής Ματίας Μπινότο δήλωσε ότι «δεν είμαστε τόσο γρήγοροι ώστε να κερδίσουμε από την αρχή της σεζόν». Να είναι άραγε μπλόφα, καθώς η SF1000 είναι πιο γρήγορη στην είσοδο- έξοδο στροφής…, ενώ ο Τότο Βόλφ, αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes σχολίασε ότι η T.R. Aston Martin είναι πιο γρήγορη από τη Ferrari.
Aπό την πλευρά της Pirelli, o Μάριο Ίζολα, αγωνιστικός διευθυντής του ιταλικού κολοσσού δήλωσε μεταξύ των άλλων: «η δεύτερη περίοδος ήταν και πάλι πολύ παραγωγική για την ομάδα, παρά τη βροχή και τους ανέμους».
Χρησιμοποιήθηκε και η νέα σύνθεση του ελαστικού C2, που θα χρησιμοποιηθεί στο μπροστινό άξονα για το Γκραν Πρι της Ολλανδίας, τα οποία λόγω σχεδίασης της πίστας θα δεχτούν μεγαλύτερες δυνάμεις
Οι διαφορές μεταξύ των ελαστικών στο γύρο είναι 0.45 δευτερόλεπτα μεταξύ C5 και C4, 0.3 δευτερόλεπτα μεταξύ C4 και C3 και περίπου 0.45 δευτερόλεπτα μεταξύ C3 και C2, με αυτή η διαφορά να είναι μεγαλύτερη από ότι αναμενόταν»
Οι ομάδες έχουν επιστρέψει στη βάση τους. Αναλύουν τα δεδομένα, κάνουν τις τελευταίες βελτιώσεις πριν το μεγάλο ταξίδι για την Αυστραλία.
Στον πίνακα που ακολουθεί ο ταχύτερος χρόνος του κάθε οδηγού και με τι τύπο ελαστικών σημειώθηκε.