Είστε εδώ

F1

Formula 1-Βαρκελώνη: Και τώρα η Αυστραλία

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ολοκληρώθηκε και το δεύτερο 3ήμερο των επίσημων δοκιμών για όλες τις ομάδες της Formula 1 με το ραντεβού να ανανεώνεται για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, στην Αυστραλία 15 Μαρτίου.

Λίγες μόνο μέρες μετά την ακύρωση της Έκθεσης της Γενεύης λόγω κορονοϊού, με απόφαση του οργανισμού Υγείας της Ελβετίας, αλλά και με την απουσία των Ιταλών και Κινέζων δημοσιογράφων στο Παρίσι, όπου η Citroen αποκάλυψε σε παγκόσμια πρώτη το μικρό ηλεκτρικό μοντέλο πόλης, το Ami.

Τι θα γίνει λοιπόν με τους Ιταλούς που έχουν κλείσει τα σύνορά τους προς την κεντρική Ευρώπη.

Θα δούμε λοιπόν πως θα εξελιχθεί όλο αυτό το έργο του «κορονοϊού».

Η δεύτερη λοιπόν περίοδος των δοκιμών μπορεί να έδειξαν τα χρονόμετρα ότι τα Mercedes με Μπότας ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός, αλλά στην ομάδα έχει σημάνει συναγερμός για την αξιοπιστία των μοτέρ καθώς εμφάνισαν πρόβλημα με τη λίπανση (το ίδιο παρουσίασε και η Williams που χρησιμοποιεί τους γερμανικούς κινητήρες) το οποίο οδήγησε τον Χάμιλτον σε εγκατάλειψη.

Στη Ferrari o αγωνιστικός διευθυντής Ματίας Μπινότο δήλωσε ότι «δεν είμαστε τόσο γρήγοροι ώστε να κερδίσουμε από την αρχή της σεζόν». Να είναι άραγε μπλόφα, καθώς η SF1000 είναι πιο γρήγορη στην είσοδο- έξοδο στροφής…, ενώ ο Τότο Βόλφ, αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes σχολίασε ότι η T.R. Aston Martin είναι πιο γρήγορη από τη Ferrari.

Aπό την πλευρά της Pirelli, o Μάριο Ίζολα, αγωνιστικός διευθυντής του ιταλικού κολοσσού δήλωσε μεταξύ των άλλων: «η δεύτερη περίοδος ήταν και πάλι πολύ παραγωγική για την ομάδα, παρά τη βροχή και τους ανέμους».

Χρησιμοποιήθηκε και η νέα σύνθεση του ελαστικού C2, που θα χρησιμοποιηθεί στο μπροστινό άξονα για το Γκραν Πρι της Ολλανδίας, τα οποία λόγω σχεδίασης της πίστας θα δεχτούν μεγαλύτερες δυνάμεις

Οι διαφορές μεταξύ των ελαστικών στο γύρο είναι 0.45 δευτερόλεπτα μεταξύ C5 και C4, 0.3 δευτερόλεπτα μεταξύ C4 και C3 και περίπου 0.45 δευτερόλεπτα μεταξύ C3 και C2, με αυτή η διαφορά να είναι μεγαλύτερη από ότι αναμενόταν»

Οι ομάδες έχουν επιστρέψει στη βάση τους. Αναλύουν τα δεδομένα, κάνουν τις τελευταίες βελτιώσεις πριν το μεγάλο ταξίδι για την Αυστραλία.

Στον πίνακα που ακολουθεί ο ταχύτερος χρόνος του κάθε οδηγού και με τι τύπο ελαστικών σημειώθηκε.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.