Είστε εδώ

F1

Formula 1-Βαρκελώνη: Και τώρα η Αυστραλία

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ολοκληρώθηκε και το δεύτερο 3ήμερο των επίσημων δοκιμών για όλες τις ομάδες της Formula 1 με το ραντεβού να ανανεώνεται για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, στην Αυστραλία 15 Μαρτίου.

Λίγες μόνο μέρες μετά την ακύρωση της Έκθεσης της Γενεύης λόγω κορονοϊού, με απόφαση του οργανισμού Υγείας της Ελβετίας, αλλά και με την απουσία των Ιταλών και Κινέζων δημοσιογράφων στο Παρίσι, όπου η Citroen αποκάλυψε σε παγκόσμια πρώτη το μικρό ηλεκτρικό μοντέλο πόλης, το Ami.

Τι θα γίνει λοιπόν με τους Ιταλούς που έχουν κλείσει τα σύνορά τους προς την κεντρική Ευρώπη.

Θα δούμε λοιπόν πως θα εξελιχθεί όλο αυτό το έργο του «κορονοϊού».

Η δεύτερη λοιπόν περίοδος των δοκιμών μπορεί να έδειξαν τα χρονόμετρα ότι τα Mercedes με Μπότας ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός, αλλά στην ομάδα έχει σημάνει συναγερμός για την αξιοπιστία των μοτέρ καθώς εμφάνισαν πρόβλημα με τη λίπανση (το ίδιο παρουσίασε και η Williams που χρησιμοποιεί τους γερμανικούς κινητήρες) το οποίο οδήγησε τον Χάμιλτον σε εγκατάλειψη.

Στη Ferrari o αγωνιστικός διευθυντής Ματίας Μπινότο δήλωσε ότι «δεν είμαστε τόσο γρήγοροι ώστε να κερδίσουμε από την αρχή της σεζόν». Να είναι άραγε μπλόφα, καθώς η SF1000 είναι πιο γρήγορη στην είσοδο- έξοδο στροφής…, ενώ ο Τότο Βόλφ, αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes σχολίασε ότι η T.R. Aston Martin είναι πιο γρήγορη από τη Ferrari.

Aπό την πλευρά της Pirelli, o Μάριο Ίζολα, αγωνιστικός διευθυντής του ιταλικού κολοσσού δήλωσε μεταξύ των άλλων: «η δεύτερη περίοδος ήταν και πάλι πολύ παραγωγική για την ομάδα, παρά τη βροχή και τους ανέμους».

Χρησιμοποιήθηκε και η νέα σύνθεση του ελαστικού C2, που θα χρησιμοποιηθεί στο μπροστινό άξονα για το Γκραν Πρι της Ολλανδίας, τα οποία λόγω σχεδίασης της πίστας θα δεχτούν μεγαλύτερες δυνάμεις

Οι διαφορές μεταξύ των ελαστικών στο γύρο είναι 0.45 δευτερόλεπτα μεταξύ C5 και C4, 0.3 δευτερόλεπτα μεταξύ C4 και C3 και περίπου 0.45 δευτερόλεπτα μεταξύ C3 και C2, με αυτή η διαφορά να είναι μεγαλύτερη από ότι αναμενόταν»

Οι ομάδες έχουν επιστρέψει στη βάση τους. Αναλύουν τα δεδομένα, κάνουν τις τελευταίες βελτιώσεις πριν το μεγάλο ταξίδι για την Αυστραλία.

Στον πίνακα που ακολουθεί ο ταχύτερος χρόνος του κάθε οδηγού και με τι τύπο ελαστικών σημειώθηκε.

Σχετικά άρθρα

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ

Τη δική της μάχη στον πόλεμο κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού δίνει η Volkswagen, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία και τις παραγωγικές της υποδομές.

Η Mazda να επέστρεψε με επιτυχία πριν από ένα χρόνο περίπου στην ελληνική αγορά, έπειτα από πολυετή απουσία.

Ωστόσο η παρουσίαση στο αυτοκινητιστικό στερέωμα αριθμεί πλέον έναν αιώνα, καθώς ιδρύθηκε το 1920. Για το λόγο αυτό το 2020 είναι εορταστικό έτος για την ιαπωνική εταιρεία.

Η βόλτα στα άδυτα στο αγωνιστικό τμήμα της Hyundai συνεχίζεται, καθώς η ομάδα αυτή κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές τη χρονιά που μας πέρασε. 

Το WRC ξεκινάει έναν διαγωνισμό όπου οι αναγνώστες θα ψηφίσουν για να αναδείξουν τον καλύτερο οδηγό του παγκοσμίου πρωταθλήματος από τότε που πρωτοξεκίνησε ο θεσμός, το 1979. 

Οι Χάμιλτον και Φέτελ δέχθηκαν τα χρήματα που θα πάρουν για το 2020 να μειωθούν, κ δεδομένου ότι το πρωτάθλημα δε θα αρχίσει πριν τις 14 Ιουνίου (σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο) και ότι το οικονομικό αντίκτυπο για τις ομάδες θα είναι πολύ μεγάλο.

Το να οδηγήσουν οι συνοδηγοί σε μια μόνο Ειδική Διαδρομή, σε όλους τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, ήταν μια ωραία Πρωταπριλιάτικη φάρσα. 

Στο πλαίσιο της συνεχούς έρευνας για πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης, η Mercedes εξετάζει τις δυνατότητες των οργανικών μπαταριών, οι οποίες υπόσχονται να είναι ιδιαίτερα βιώσιμες.

Ένας νέος αόρατος εχθρός για την ανθρωπότητα, ο κορωνοϊός, έχει αφαιρέσει χιλιάδες ζωές και έχει αλλάξει ακόμα περισσότερες, επομένως πρέπει να αμυνθούμε και η Volvo προτείνει την καλύτερη μέθοδο.

H Porsche υποστηρίζει ένθερμα το σύνθημα «μένουμε σπίτι» για να περιορίσουμε την εξάπλωση του κορωνοϊού, ωστόσο γνωρίζει ότι ο εγκλεισμός σε τέσσερις τοίχους ρίχνει τη ψυχολογία.