Ο businessman και διευθυντής όλων των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes εκπλήσσει με τις κινήσεις του και δίνει τροφή για σενάρια. Με τους κινητήρες εκτός λειτουργίας, όπως και τα εργοστάσια, αυτό δεν σημαίνει ότι η Formula 1 δεν βρίσκεται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων.
Αυτή τη φορά οι συζητήσεις δεν έχουν να κάνουν με κανονισμούς, ανώτατα όρια προϋπολογισμού, μεταγραφές ή το ημερολόγιο 2020 και που πρόκειται να γίνουν Γκραν Πρι, αλλά για την πρόσφατη επένδυση του Τότο Βολφ στην Aston Martin.
Τι σενάρια πυροδότησε αυτή η επένδυση του Τότο;
Προς το παρόν, η μόνη βεβαιότητα είναι ότι ο Τότο Βολφ επένδυσε στο βρετανικό brand που επιστρέφει στη Formula 1 από τον επόμενο χρόνο, στη θέση της Racing Point. Το μερίδιο μπορεί είναι πολύ μικρό (κάτι λιγότερο από 1%), αλλά η επένδυση δεν είναι, καθώς ένα ποσό μεγαλύτερο από 40 εκατομμυρίων ευρώ μόνο τυχαία δεν επενδύεται.
Αυτή η κίνηση του Τότο Βολφ που κατέχει το 30% του αγωνιστικού τμήματος της Mercedes, «γέμισε» με χαμόγελα τον Λόρενς Στρολ ο οποίος επένδυσε 260 εκατομμύρια βρετανικές λίρες για να επιστρέψει το όνομα Aston Martin ως ομάδα στη Formula 1.
Εάν πρόκειται μόνο για οικονομικούς ελιγμούς από τον Τότο Βολφ ή ο Αυστριακός επιχειρηματίας σκέφτεται κάτι άλλο, θα το γνωρίζουμε μόνο στο μέλλον.
Μην ξεχνάμε ότι σε τελική ανάλυση, υπήρχαν ήδη συζητήσεις μεταξύ Βόλφ και Στρολ.
Αλλά οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Αυστριακός διευθυντής έχει κάθε ενδιαφέρον να παραμείνει στη Mercedes, αν και με την άφιξη του νέου διευθύνοντος συμβούλου Όλα Καλένιους κάποια πράγματα έχουν αλλάξει στις δομές.
Μην ξεχνάμε ότι η Mercedes δεν έχει ξεκαθαρίσει πως σκέπτεται το μέλλον της στη Formula 1, ενώ η πανδημία αναμένεται να επιβάλει αρκετές περικοπές στους κατασκευαστές αυτοκινήτων, και ως εκ τούτου δεν αποκλείεται μια σε βάθος επανεξέταση της επένδυσης στην Fοrmula1 από την εταιρία με σήμα το πιο γνωστό αστέρι του κόσμου.
Ίσως αυτή η περίοδος να είναι η πιο ελκυστική προοπτική για την Aston Martin. Βρισκόμαστε ακόμα σε μια θεωρητική ιστορία για το πότε θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα λόγω Covid-19, που τίποτα δεν θεωρείται δεδομένο.
Εάν η Mercedes αποφασίσει να βγει εκτός Formula 1, ή σε κάθε περίπτωση να παραμείνει μόνο ως προμηθευτής κινητήρων, ο Στρολ είναι έτοιμος να ανοίξει τις πόρτες στον Τότο Βολφ, αλλά και στον Λιούις Χάμιλτον ο οποίος διαπραγματεύεται το νέο συμβόλαιο με τη Mercedes.
Aπό την άλλη ο Όμιλος Daimler κατέχει το 5% των μετοχών της Aston Martin, το οποίο δεν ξέρουμε εάν φαίνεται εντελώς άσχετο ή όχι ενόψει πιθανών μελλοντικών διαπραγματεύσεων.
Η υπόθεση έχει πάντως πολύ ζουμί και όσο δεν γίνονται αγώνες και οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων λόγω Covid-19 έχουν παγώσει, το τραπέζι των διαπραγματεύσεων έχει πάρει φωτιά…
Στη φωτογραφία, Τότο Βολφ και Λιούις Χάμιλτον. Λέτε να βρεθούν στην AstonMartin…