Είστε εδώ

F1

Formula 1: Τα ρεκόρ του κορωνοϊού

του Σωτήριου Χάλλα

Ο κορωνοϊός έχει φέρει τα πάνω – κάτω στη Formula 1 σε ό,τι αφορά το πρόγραμμα, όμως δεν περιορίζεται εκεί αφού επηρεάζει και κάποια ρεκόρ, συμβάλλοντας στη δημιουργία μερικών ή την αποτροπή μερικών άλλων.

Αρχικά, το 2020, θα ήταν χρονιά – ρεκόρ από την άποψη του αριθμού των Γκραν Πρι, καθώς προβλεπόταν να διεξαχθούν 22, όμως αυτό το νούμερο το έχουμε προ πολλού ξεχάσει. Το πιο αισιόδοξο σενάριο κάνει λόγο για 20 αγώνες, αφού εκείνοι σε Αυστραλία και Μονακό ακυρώθηκαν, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους που έχουν αναβληθεί. Βέβαια, τίποτα δεν εξασφαλίζει ότι θα βρεθούν εναλλακτικές ημερομηνίες για όλους τους αναβληθέντες αγώνες, οπότε υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να πραγματοποιηθούν λιγότεροι. Άρα, το ρεκόρ των περισσότερων Γκραν Πρι σε μια χρονιά θα περιμένει.

Από την άλλη, ένα άλλα ρεκόρ θα σπάσει. Πρόκειται για την πιο “καθυστερημένη” έναρξη στο πρωτάθλημα. Αν δεν αλλάξει κάτι η πρεμιέρα θα γίνει στο Αζερμπαϊτζάν στις 7 Ιουνίου. Ποτέ άλλοτε η Formula 1 δεν έκανε τον πρώτο της αγώνα τόσο αργά μέσα στη χρονιά. Μέχρι στιγμής το ρεκόρ είναι η 27η Μαΐου. Αφορά το πρωτάθλημα του 1951 (μόλις η δεύτερη σεζόν στην ιστορία της Formula 1), το οποίο ξεκίνησε από την πίστα Bremgarten των 7 χιλιομέτρων στην Ελβετία. Ωστόσο, από το 1988 και μετά, ο εναρκτήριος αγώνας δεν ήταν ποτέ μετά τον Μάρτιο.

Ακόμα, να αναφέρουμε ότι από το φινάλε του 2019 στο Αμπού Ντάμπι, μέχρι το Αζερμπαϊτζάν θα μεσολαβήσουν 189 μέρες. Πρόκειται για διάστημα πολύ μεγάλο, όμως δεν αποτελεί ρεκόρ αφού έχουν υπάρξει πέντε περιπτώσεις που μεσολάβησαν περισσότερες ημέρες μεταξύ δύο αγώνων.

Στην κορυφή είναι το ιταλικό και το ελβετικό Γκραν Πρι του 1950 και του 1951 με 266 μέρες ανάμεσά τους. Το δεύτερο μεγαλύτερο διάστημα είναι ανάμεσα στο Γκραν Πρι Αμερικής του 1961 και το ολλανδικό του 1962 με 224 μέρες. 210 μέρες ήταν το κενό διάστημα μεταξύ του αγώνα στο Μεξικό για το 1965 και εκείνου στο Μονακό για το 1966. Η σεζόν του 1951 απείχε πολύ τόσο από την προηγούμενη, όσο και από την επόμενη, αφού από τον τελευταίο της αγώνα στην Ισπανία, μέχρι τον πρώτο του 1952 στην Ελβετία, οι φίλοι της Formula 1 χρειάστηκε να περιμένουν 203 μέρες, όσες και από το Μαρόκο του 1958, μέχρι το Μονακό του 1959.

Να σημειώσουμε ότι το απόλυτο ρεκόρ κατά πάσα πιθανότητα δεν “κινδυνεύει”. Για να έχουν περάσει 266 μέρες από το Αμπού Ντάμπι του 2019 θα πρέπει το πρωτάθλημα να ξεκινήσει από τις 22 Αυγούστου και μετά. Τέλος να σημειώσουμε ότι αν δεν πραγματοποιηθεί ούτε το Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν θα πλησιάσουμε την πεντάδα, καθώς μέχρι τον Καναδά μεσολαβούν 197 μέρες, όμως μέχρι το γαλλικό Γκραν Πρι που είναι το επόμενο, θα έχουμε μετρήσει 211 μέρες.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.