Είστε εδώ

F1

Formula 1: Πιο βαριά μονοθέσια το 2021. Γιατί;

του Σωτήριου Χάλλα

Από το 2021 οι δοκιμές πρόσκρουσης στη Formula 1 θα γίνουν πιο αυστηρές, οπότε οι ομάδες θα πρέπει να κάνουν πιο ανθεκτικά τα μονοθέσιά τους, λύση που συνεπάγεται την αύξηση του βάρους, αφού θα πρέπει να υπάρχει περισσότερη μάζα.

Στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού ομάδες και οδηγοί κυνηγάνε την ελαχιστοποίηση του βάρους, δίνοντας σημασία και στην πιο μικρή λεπτομέρεια, όμως όση πρόοδο και αν κάνουν θα βρίσκουν απέναντί τους το φράγμα του ελάχιστου βάρους.

Αυτή τη στιγμή οι κανονισμοί ορίζουν ότι σε καμία περίπτωση το μονοθέσιο δεν μπορεί να ζυγίζζει λιγότερο από 745 κιλά. Το 2021 το όριο θα ανέβει στα 768 κιλά, ενώ οι αλλαγές στις δοκιμές πρόσκρουσης ίσως προσθέσουν 7 επιπλέον κιλά. Αυτό σημαίνει ότι τα μονοθέσια της επόμενης χρονιάς θα είναι από τα βαρύτερα στην ιστορία του αθλήματος.

Ακόμα ένας παράγοντας αύξησης του βάρους είναι ότι κάποια τμήματα θα γίνουν κοινά μεταξύ όλων των ομάδων. Από τη μία αυτό συμβάλλει στη μείωση του κόστους, όμως στην πλειοψηφία των περιπτώσεων θα συνεπάγεται και περισσότερα κιλά.

Αυτή τη στιγμή υπάρχει διάλογος μεταξύ των ομάδων ώστε να αποφασιστεί προς ποια κατεύθυνση θα κινηθεί η αύξηση του βάρους.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.