Ο Τσέις Κάρεϊ, διευθύνων σύμβουλος του τμήματος της Liberty Media που αφορά τη Formula 1, ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο της προσπάθειας να δημιουργηθεί νέο καλεντάρι εξετάζεται η πιθανότητα αγώνων ακόμα και σε πίστες που δεν ήταν στο αρχικό πρόγραμμα του 2020.
Βέβαια, προκειμένου η Formula 1 να μπορέσει να επισκεφτεί κάποια πίστα που δεν ήταν στο αρχικό καλεντάρι, θα πρέπει εκείνη να διαθέτει πιστοποίηση Grade 1 από την FIA, όμως ποιες είναι αυτές οι πίστες;
Αρχικά, στη Γερμανία υπάρχουν δύο σιρκουί ιδιαίτερα γνώριμα στους φίλους της Formula 1. Το ένα είναι εκείνο στο Χόκενχαϊμ που φιλοξένησε αγώνα για τελευταία φορά το 2019, ενώ το δεύτερο είναι εκείνο στο Νίρμπουργκρινγκ, όπου ο τελευταίος αγώνας έγινε το 2013.
Πηγαίνοντας στην Πορτογαλία υπάρχουν ακόμα δύο πίστες έτοιμες για τη Formula 1. Η μία είναι εκείνη του Εστορίλ στην οποία έχουν γίνει μερικοί πολύ σημαντικοί αγώνες κατά το παρελθόν, ενώ η δεύτερη είναι στο Πορτιμάο. Εκείνη στο Πορτιμάο πήρε πρόσφατα την απαιτούμενη έγκριση, όμως κατά το παρελθόν έχει χρησιμοποιηθεί για δοκιμές από τις ομάδες τις χρονιές 2008 και 2009.
Αφήνουμε την Πορτογαλία και πηγαίνουμε στην Ιταλία, όπου υπάρχει μία διαθέσιμη πίστα και είναι εκείνη της Ίμολα, η οποία επί σειρά ετών ήταν η έδρα του Γκραν Πρι του Σαν Μαρίνο. Παραμένοντας στην Ευρώπη κοιτάμε στην Ισπανία και βρισκουμε δύο ακόμα πίστες που μπορούν να φιλοξενήσουν αγώνα, στη Χερέθ και στη Βαλένθια.
Πριν αφήσουμε την Ευρώπη, η τελευταία κατάλληλη πίστα είναι εκείνη της Κωνσταντινούπολης.
Από εκεί και έπειτα δεν πρέπει να ξεχνάμε την πίστα της Σεπάνγκ στη Μαλαισία, αλλά και της Ινδιανάπολης.
Αν και οι επιλογές δείχνουν αρκετές, στην πράξη οι πίστες όπου μπορεί να γίνει αγώνας της Formula 1 είναι πολύ λιγότερες, καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις υπάρχουν ένας ή περισσότεροι λόγοι που δεν επιτρέπουν τη διοργάνωση ενός τόσο μεγάλου event, μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.