Είστε εδώ

F1

Formula 1: Κινδυνεύουν Μονακό και Αζερμπαϊτζάν;

του Σωτήριου Χάλλα

Μέχρι στιγμής η τελευταία επίσημη ανακοίνωση που υπάρχει από τη Formula 1 και την FIA αναφέρει ως πιθανότερο διάστημα για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος το τέλος Μαΐου, δηλαδή τις ημέρες που είναι προγραμματισμένο το Γκραν Πρι του Μονακό (21 – 24 Μαΐου).

Άλλωστε, το Μονακό είναι ίσως ο πιο προβεβλημένος αγώνας της χρονιάς, αυτό που συνηθίζουμε να αποκαλούμε “το πετράδι στο στέμμα της Formula 1”, οπότε η Liberty Media θα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί ώστε να μην ακυρωθεί ο αγώνας.

Ωστόσο, ο κορωνοϊός δεν κάνει διακρίσεις και η εξάπλωσή του έχει φέρει κάποια σύννεφα πάνω από το Γκραν Πρι του Πριγκιπάτου για το 2020. Συγκεκριμένα, στο κρατίδιο έχουν ήδη αναφερθεί τέσσερα κρούσματα, οπότε η κυβέρνηση προέβη στο υποχρεωτικό κλείσιμο όλων των μη-ζωτικών δημόσιων σημείων, όπως εστιατόρια, καζίνο, café, κινηματογράφους και νυχτερινά κέντρα διασκέδασης.

Με αυτά τα δεδομένα σίγουρα δεν μπορεί να γίνει αγώνας. Βέβαια είναι άγνωστο τι εξελίξεις θα υπάρξουν μέχρι τότε, αφού μεσολαβεί διάστημα δύο μηνών, όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το ζήτημα στο Μονακό δεν είναι μόνο τι θα έχει γίνει μέχρι την 21η Μαΐου. Το πρόβλημα θα πρέπει να έχει λυθεί αρκετά νωρίτερα, αφού στο Πριγκιπάτο το διάστημα πριν τον αγώνα γίνονται οι απαραίτητες εργασίες ώστε οι δημόσιοι δρόμοι να μετατραπούν σε πίστα.

Στα παραπάνω έρχεται να προστεθεί το γεγονός ότι και στο Αζερμπαϊτζάν, που είναι προγραμματισμένο για το τριήμερο 5 – 7 Ιουνίου, η κυβέρνηση έχει αρχίσει να παίρνει δραστικά μέτρα, μεταξύ των οποίων η πλήρης διακοπή όλων των αθλημάτων. Αν και το Γκραν Πρι στο Μπακού απέχει ακόμα περισσότερο, πρόκειται και πάλι για σιρκουί πόλης, οπότε υπάρχουν αντίστοιχα ζητήματα με το Μονακό.

Το Μονακό είναι τόσο σημαντικός αγώνας για το πρωτάθλημα ώστε ακόμα και αν δε γίνει όπως είναι προγραμματισμένο, το πιθανότερο είναι ότι θα μεταφερθεί σε άλλη ημερομηνία, με την προϋπόθεση ότι ο κορωνοϊός θα αρχίσει να εξασθενεί. Αν όμως αυτό δε συμβεί, θα είναι η πρώτη φορά από το 1954 που δε θα γίνει το Γκραν Πρι, μετά από 65 χρόνια συνεχούς παρουσίας στη Formula 1.

Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα γίνει τελικά, όμως αναφέρουμε ότι κοιτάζοντας το πρόγραμμα της Formula 1 για το 2020, μετά το Αζερμπαϊτζάν συναντάμε τον Καναδά…

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.