Είστε εδώ

F1

Formula 1, δοκιμές, 6η μέρα: Ιπτάμενος Μπότας

του Σωτήριου Χάλλα

Κάνοντας τον ταχύτερο γύρο της ημέρας έκλεισε η Mercedes τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης που έγιναν στην πίστα της Βαρκελώνης, με τον Μπότας να είναι εκείνος που κινήθηκε πιο γρήγορα από όλους την έκτη μέρα κάνοντας 1:16.196.

Με αυτόν τον τρόπο ο Φινλανδός κατάφερε να του “ανήκουν” τόσο ο καλύτερος όσο και ο δεύτερος καλύτερος χρόνος των δοκιμών, συνολικά. Η ταχύτερη επίδοση είχε γίνει την τρίτη μέρα με τον οδηγό της Mercedes να σταματάει το χρονόμετρο στο 1:15.732.

Ο Φερστάπεν ήταν εκείνος που έκανε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο της έκτης μέρας, μόλις 0.073 δευτερόλεπτα πίσω από τον Μπότας, ενώ 0.080 δευτερόλεπτα ήταν η διαφορά του Ρικιάρντο από τον Φινλανδό.

Μετά την καλή εμφάνιση της πέμπτης μέρας η Ferrari επέστρεψε στις πιο πίσω θέσεις, με τον Λεκλέρκ να καταφέρνει να ανεβεί μέχρι την τέταρτη θέση, έχοντας ακριβώς πίσω τον Χάμιλτον με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι μόλις 0.050 δευτερόλεπτα. Πολύ κοντά τους βρέθηκε και ο Οκόν, αφού έκανε τον έκτο ταχύτερο γύρο, 0.023 δευτερόλεπτα πίσω από τον Βρετανό της Mercedes. Πέρεθ, Σάινθ, Ράσελ και Κβίατ συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Η επόμενη φορά που θα δούμε τα μονοθέσια σε πίστα είναι στις 13 Μαρτίου στη Μελβούρνη, όταν θα ξεκινήσει το πρώτο αγωνιστικό τριήμερο της χρονιάς, αν δεν έχει ακυρωθεί την τελευταία στιγμή λόγω του κορωνοϊού Covid-19. Εκεί θα δούμε, επιπλέον, ποια είναι η πραγματική απόδοση του κάθε μονοθεσίου, αφού από τις χειμερινές δοκιμές δεν μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα.

Σχετικά άρθρα

Όσο δύσκολος είναι ο κατ' οίκον περιορισμός τις μέρες της πανδημίας για τους ενήλικες είναι και για τα παιδιά, ίσως μάλιστα και περισσότερο, καθώς λόγω ηλικίας  δεν έχουν την ωριμότητα να αντιληφθούν τη σοβαρότητα της κατάστασης.

Πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε περιοχή στάθμευσης δίπλα στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Νοτιοδυτικής Φλόριντα-Fort Myers- κατέστρεψε περισσότερα από 3.500 αυτοκίνητα, τα οποία όλα ανήκαν σε γραφεία ενοικιάσεων. 

Οι προσπάθειες της Ford να χτίσει για τους ανθρώπους ένα ισχυρό «τοίχος» προστασίας απέναντι στην πανδημία του Covid-19, συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς.

Η σύγχρονη ιστορία της Bugatti ξεκίνησε με την EB110, την οποία οραματίστηκε ο νέος ιδιοκτήτης της, ο Ιταλός Ρομάνο Αρτιόλι, έχοντας στόχο να βάλει και πάλι σε τροχιά ανάπτυξης την εταιρεία.  

Η Williams δεν διανύει την καλύτερη περίοδο στην ιστορία της.

Δεν είναι μυστικό ότι αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα που έχουν επηρεάσει την απόδοσή της, καθώς το 2019 όχι απλά ολοκλήρωσε τη σεζόν στην τελευταία θέση της βαθμολογίας, αλλά ήταν η χειρότερη ομάδα του πρωταθλήματος. 

Η λίστα των παραγγελιών άνοιξε στη χώρα μας και αν διαθέτετε από 52.250 ευρώ για το νέο Sportback ή από 52.350 ευρώ για το επίσης νέο A5 Coupe, μπορείτε να …γραφτείτε.

Τα αυτοκίνητα θα εισάγονται στη χώρα μας με μια μόνο επιλογή από πλευράς κινητήρα. 2λιτρο βενζίνης 190 ίππων…

Μία νέα παραλλαγή της G-Class ετοιμάζει η Carlex Design, η πολωνική εταιρεία από την οποία έχουμε δει πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες, οι οποίες εστιάζονται κυρίως σε αλλαγές σε επίπεδο εμφάνισης, αλλά δεν περιορίζονται εκεί.

Υπάρχει άραγε καλύτερο κλίμα από αυτό της Ελλάδας για την Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet, καθώς μπορεί να έχει σχεδόν όλες τις εποχές του χρόνου την υφασμάτινη οροφή της ανοιχτή.

Η Ford είχε πειραματιστεί τη δεκαετία του ‘60 με τη δημιουργία κάποιας έκδοσης του Mustang, όπου ο κινητήρας θα ήταν στο κέντρο, όμως τώρα αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα και αυτό είναι ότι κανένας στην εταιρεία δε θυμάται λεπτομέρειες, ενώ τα μοναδικά στοιχεία που υπάρχουν είναι τέσσερις φωτογ

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.