Είστε εδώ

F1

Formula 1, δοκιμές, 6η μέρα: Ιπτάμενος Μπότας

του Σωτήριου Χάλλα

Κάνοντας τον ταχύτερο γύρο της ημέρας έκλεισε η Mercedes τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης που έγιναν στην πίστα της Βαρκελώνης, με τον Μπότας να είναι εκείνος που κινήθηκε πιο γρήγορα από όλους την έκτη μέρα κάνοντας 1:16.196.

Με αυτόν τον τρόπο ο Φινλανδός κατάφερε να του “ανήκουν” τόσο ο καλύτερος όσο και ο δεύτερος καλύτερος χρόνος των δοκιμών, συνολικά. Η ταχύτερη επίδοση είχε γίνει την τρίτη μέρα με τον οδηγό της Mercedes να σταματάει το χρονόμετρο στο 1:15.732.

Ο Φερστάπεν ήταν εκείνος που έκανε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο της έκτης μέρας, μόλις 0.073 δευτερόλεπτα πίσω από τον Μπότας, ενώ 0.080 δευτερόλεπτα ήταν η διαφορά του Ρικιάρντο από τον Φινλανδό.

Μετά την καλή εμφάνιση της πέμπτης μέρας η Ferrari επέστρεψε στις πιο πίσω θέσεις, με τον Λεκλέρκ να καταφέρνει να ανεβεί μέχρι την τέταρτη θέση, έχοντας ακριβώς πίσω τον Χάμιλτον με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι μόλις 0.050 δευτερόλεπτα. Πολύ κοντά τους βρέθηκε και ο Οκόν, αφού έκανε τον έκτο ταχύτερο γύρο, 0.023 δευτερόλεπτα πίσω από τον Βρετανό της Mercedes. Πέρεθ, Σάινθ, Ράσελ και Κβίατ συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Η επόμενη φορά που θα δούμε τα μονοθέσια σε πίστα είναι στις 13 Μαρτίου στη Μελβούρνη, όταν θα ξεκινήσει το πρώτο αγωνιστικό τριήμερο της χρονιάς, αν δεν έχει ακυρωθεί την τελευταία στιγμή λόγω του κορωνοϊού Covid-19. Εκεί θα δούμε, επιπλέον, ποια είναι η πραγματική απόδοση του κάθε μονοθεσίου, αφού από τις χειμερινές δοκιμές δεν μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.