Από τα φιναλίστ μοντέλα του ευρωπαϊκού ανεξάρτητου δημοσιογραφικού οργανισμού AutoBest, για το βραβείο “Best Buy Car of Europe” ήταν και το νέο Toyota Corolla.
Ένα αυτοκίνητο που αφήνει πολύ πίσω το Auris.
Επιστροφή λοιπόν στο Corolla, ένα μοντέλο που πρωτοεμφανίστηκε το 1966 και βρίσκεται σε μια από τις top θέσεις στις παγκόσμιες πωλήσεις.
Το νέο Corolla, βασίζεται στην καινούργια πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architecture) που έρχεται με 60% πιο άκαμπτο πλαίσιο, ενώ οι χαμηλά τοποθετημένες θέσεις έχουν επιφέρει κατά 10 χλστ. πιο χαμηλά το κέντρο βάρους.
Από πλευράς διαστάσεων, το νέο Corolla έρχεται με 4.370 μ. μήκος Χ 1.790 μ. πλάτος Χ 1.435 μ. ύψος.
Σχεδιαστικά το αυτοκίνητο, είναι από τα πιο όμορφα που έχει παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.
Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό με την κεντρική οθόνη των 8 ιντσών να μαγνητίζει τα βλέμματα, με 7 ιντσών ο πίνακας οργάνων.
Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η θέση οδήγησης, που καλύπτει ευρωπαϊκούς σωματότυπους, αλλά κάπως περιορισμένος ο χώρος για τους πίσω.
Τι υπάρχει όμως κάτω από το μπροστινό καπό.
Για πρώτη φορά το Corolla εφοδιάζεται με δύο υβριδικά σύνολα, το ένα το γνωστό στα 1.800 κ.ε. με 122 ίππους και 98 γρ./χλμ. σε εκπομπές σύμφωνα με το WLTP και έναν ολοκαίνουργιο 2λιτρο με 180 ίππους και 106 γρ./χλμ. σε WLTP.
Η γκάμα θα συμπληρώνεται από τον βενζινοκίνητο 1.2 turbo με τους 116 ίππους.
Πέριξ του Μιλάνου οδηγήσαμε την ισχυρή έκδοση του νέου Corolla και αυτό το οποίο πραγματικά σε ενθουσιάζει είναι η οδική συμπεριφορά.
Η πίσω ανάρτηση πρωταγωνιστεί με τα διπλά ψαλίδια, που αφήνει πολύ πίσω τις όποιες οδηγικές εμπειρίες από τα προηγούμενα μοντέλα Auris και Corolla.
Σε κερδίζει επίσης η ηχομόνωση, με το αυτόματο κιβώτιο CVT να αυξάνει κάπως τον ήχο του όταν οι στροφές ανεβαίνουν .
Από τα τρία μοντέλα, το hatchback και το station-wagon θα κατασκευάζεται στην Αγγλία (τι θα γίνει με το Brexit, αυτό είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό κεφάλαιο για την Toyota) και το sedan στην Τουρκία.
Πλατύ, χαμηλό, δυναμικό, με διχρωμίες, το νέο Corolla θα αποτελέσει τον νέο πονοκέφαλο στην μεσαία κατηγορία, που παίζουν μεταξύ των άλλων Golf, 308, Focus, Ceed, Megane, i30.