Το να αποκτήσεις νέο αυτοκίνητο εν μέσω πανδημίας σίγουρα δεν είναι ότι πιο εύκολο, εκτός αν απευθυνθείς στη Volvo.
H πολυτελής σουηδική εταιρεία λοιπόν ανταποκρινόμενη στις τρέχουσες δύσκολες καταστάσεις που βιώνουμε όλοι, λόγω του Covid-19, λανσάρει στην Ευρώπη τη νέα υπηρεσία ονόματι “Stay Home Store”, η οποία επιτρέπει την αγορά ή τη χρονομίσθωση ενός Volvo από την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού.
Ο πελάτης και ο αντιπρόσωπος της Volvo μπορούν να επικοινωνούν μέσα από μια εύχρηστη πλατφόρμα χωρίς να χρειάζεται να συναντηθούν από κοντά, τηρώντας έτσι το μέτρο των κοινωνικών αποστάσεων και της απαγόρευσης των άσκοπων μετακινήσεων.
Παράλληλα η Volvo αντιλαμβάνεται ότι ειδικά αυτήν την περίοδο η απόκτηση ενός αυτοκινήτου είναι μια σημαντική δέσμευση και για το λόγο αυτό προσφέρει στους πελάτες της πρόσθετες επιλογές χρηματοδότησης και ευελιξίας όπως η απαλλαγή από προκαταβολές και πληρωμές δανείων.
Η νέα υπηρεσία “Stay Home Store” θα είναι αρχικά διαθέσιμη σε χώρες (Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ολλανδία, Βέλγιο και Βρετανία) που αντιπροσωπεύουν το 60% του ευρωπαϊκού όγκου πωλήσεων της Volvo, ενώ αργότερα αναμένεται να προστεθούν περισσότερες.
Ανάλογη υπηρεσία είναι η “Volvo Valet” που προσφέρεται στην Αμερική και αφορά την παράδοση αυτοκινήτων στο σπίτι ή στο γραφείο του πελάτη. Στην Κίνα τώρα οι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν με τη Volvo για μια σειρά διαφόρων υπηρεσιών μέσω της πλατφόρμας WeChat.