Αποδοτικός και αρκετά προηγμένος τεχνολογικά είναι ο νέος βενζινοκινητήρας που αποκτά το Volkswagen Golf στη γκάμα του.
Ο λόγος για τον 1.5 TSI EVO ACT BlueMotion, ο οποίος αποδίδει 130 ίππους, ενώ διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των δυο από τους τέσσερις κυλίνδρους του, όταν οι απαιτήσεις ισχύος είναι χαμηλές στο εύρος των 1.400 έως 4.000 σ.α.λ. και σε ταχύτητες μέχρι τα 130 χλμ./ώρα. Η λειτουργία του συγκεκριμένου συστήματος δε γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό, ο οποίος πληροφορείται μόνο από τη σχετική ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων.
Η γερμανική εταιρία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην οικονομία καυσίμου που πετυχαίνει ο νέος βενζινοκινητήρας, με την επίσημη μέση κατανάλωση να αναφέρει μόλις 4,8 λίτρα/100 χλμ. χάρη στο νέο κύκλο καύσης TSI Miller και στη χρήση υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας (VTG).
Όταν τώρα ο 1.5 TSI EVO ACT BlueMotion συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και ο οδηγός δεν ασκεί πίεση στο πεντάλ του γκαζιού, λόγω κυκλοφοριακών συνθηκών, το αυτοκίνητο δηλαδή «ρολάρει» πάνω στην άσφαλτο, ο βενζινοκινητήρας απενεργοποιείται και απομονώνεται από τη μετάδοση απελευθερώνοντας το συμπλέκτη. Το αποτέλεσμα είναι η εκπομπή μηδενικών ρύπων και η μείωση της κατανάλωσης έως 0,4 λίτρα/100 χλμ.
Η αρχική τιμή του Golf 1.5 TSI EVO ACT BlueMotion διαμορφώνεται στα 19.500 ευρώ.