Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen Golf 1.5 TSI EVO ACT BlueMotion: Με 130 ίππους και κατανάλωση 4,8 λίτρα/100 χλμ.

του Γιώργου Ψαρρά

Αποδοτικός και αρκετά προηγμένος τεχνολογικά είναι ο νέος βενζινοκινητήρας που αποκτά το Volkswagen Golf στη γκάμα του.

Ο λόγος για τον 1.5 TSI EVO ACT BlueMotion, ο οποίος αποδίδει 130 ίππους, ενώ διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των δυο από τους τέσσερις κυλίνδρους του, όταν οι απαιτήσεις ισχύος είναι χαμηλές στο εύρος των 1.400 έως 4.000 σ.α.λ. και σε ταχύτητες μέχρι τα 130 χλμ./ώρα. Η λειτουργία του συγκεκριμένου συστήματος δε γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό, ο οποίος πληροφορείται μόνο από τη σχετική ένδειξη που εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων.

Η γερμανική εταιρία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην οικονομία καυσίμου που πετυχαίνει ο νέος βενζινοκινητήρας, με την επίσημη μέση κατανάλωση να αναφέρει μόλις 4,8 λίτρα/100 χλμ. χάρη στο νέο κύκλο καύσης TSI Miller και στη χρήση υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας (VTG).

Όταν τώρα ο 1.5 TSI EVO ACT BlueMotion συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και ο οδηγός δεν ασκεί πίεση στο πεντάλ του γκαζιού, λόγω κυκλοφοριακών συνθηκών, το αυτοκίνητο δηλαδή «ρολάρει» πάνω στην άσφαλτο, ο βενζινοκινητήρας απενεργοποιείται και απομονώνεται από τη μετάδοση απελευθερώνοντας το συμπλέκτη. Το αποτέλεσμα είναι η εκπομπή μηδενικών ρύπων και η μείωση της κατανάλωσης έως 0,4 λίτρα/100 χλμ.

Η αρχική τιμή του Golf 1.5 TSI EVO ACT BlueMotion διαμορφώνεται στα 19.500 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.