Είστε εδώ

Auto News

Tαξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων: Άνοδος και τον Ιούνιο

Με 12.667 νέες ταξινομήσεις, αύξηση 24,14% και την Toyota πάλι  στη πρώτη θέση έκλεισε ο Ιούνιος, ο οποίος με τα επιπλέον 2.463 αυτοκίνητα σε σχέση με το 2017, είναι ο υψηλότερος των τελευταίων 20 μηνών, ξεπερνώντας κατά πολύ την αρχική μας πρόβλεψη για τουλάχιστον 11.500 μονάδες.

Επίσης  η συμμετοχή της λιανικής πώλησης παρότι και αυτό το μήνα παρέμεινε μικρότερη του 40% , ήταν 38,36%  ακριβώς 2% υψηλότερη από πέρυσι(36,36%), συνέχισε την αυξητική τάση της.

Πιο αναλυτικά ταξινομήθηκαν στη λιανική, δηλαδή σε πελάτες ιδιώτες, 4.859 αυτοκίνητα ενώ αυτά των εταιρικών δηλαδή πελάτες εταιρίες (ενοικιάσεων, χρονομίσθωσης κλπ ) ήταν 7.808 ή 61,64%.

Ως αποτέλεσμα το πρώτο 6μηνο η αγορά κατέγραψε 62.727 ταξινομήσεις αυξημένη κατά 12.117 αυτοκίνητα ή 23,94% σε σχέση με το 2017.Απο αυτά τα 26.233 είναι  αυτοκίνητα λιανικής που αποτελούν το 41,82% του συνόλου και 36.494 εταιρικών το 58,18% αντίστοιχα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση της λιανικής κατά 1,21% με αντίστοιχη μείωση των εταιρικών. 

Τον Ιούνιο η Toyota επανήλθε στην πρώτη θέση των ταξινομήσεων, με 1.238 αυτοκίνητα και μερίδιο 9,77% με το Yaris να είναι στην πρώτη θέση με 582 αυτοκίνητα.

Η Volkswagen συνεχίζει την ανοδική της πορεία και με 1.228 αυτοκίνητα με μερίδιο 9,69% κατέλαβε την δεύτερη θέση όπως και το Polo στα best seller του μήνα με 573 αυτοκίνητα.

Τρίτη η Nissan έχοντας πετύχει μερίδιο 8,76% με 1.110 αυτοκίνητα εκ των οποίων τα 536 Micra που «τερμάτισε» στην τρίτη θέση μεταξύ των μοντέλων. Στην τέταρτη θέση η Suzuki με μερίδιο  8,05% και 1.020 ταξινομήσεις  και πέμπτη η  Peugeot με 993 αυτοκίνητα και μερίδιο αγοράς 7,84%.

Στις πολυτελείς μάρκες  πάλι πρώτη η Mercedes με ​345 αυτοκίνητα και μερίδιο 2,72%, ακολουθεί δεύτερη η BMW με 3​10​ αυτοκίνητα και 2,45​% και τρίτη η Audi με ​297 μονάδες και ​2​,34%. Ακολουθούν Volvo ​234​ αυτοκίνητα και ποσοστό με ​1,85​% στα super cars ταξινομήθηκε και η πρώτη Aston Martin DB11 και η δεύτερη Maserati όπως και Tesla.

Για τις συνολικές ταξινομήσεις το πρώτο μισό του χρόνου  έκλεισε με την  Toyota να διατηρεί την πρωτιά  της. Στη δεύτερη θέση η Peugeot με αυξημένο μάλιστα μερίδιο σε σχέση με το 2017, την Volkswagen στην τρίτη θέση τη Nissan στην τέταρτη θέση και τη FIAT να παραμένει πέμπτη, θέση που κέρδισε τον περασμένο μήνα, Μάιο, που ανέβηκε μετά από χρόνια στην κορυφή των ταξινομήσεων...

 

Πιο αναλυτικά η Toyota οδηγεί την αγορά με 6.556 αυτοκίνητα και μερίδιο 10,45% καταγράφοντας αύξηση 20,03% η 1.094 αυτοκίνητα σε σχέση με το 2017, αύξηση που κυρίως προέρχεται από τις εταιρικές πωλήσεις καθώς στην κατηγορία αυτή παρουσιάζει αύξηση 37,34% με 891 αυτοκίνητα και συνολικά 3.227 με μερίδιο 8,98% καταλαμβάνοντας τη 3η θέση.

Στη λιανική  η Toyota με 3.279 αυτοκίνητα και μερίδιο 12,50% είναι πρώτη μάρκα  με  αύξηση 203 αυτοκίνητα ή 6,60%  

Στη δεύτερη θέση παραμένει η Peugeot με 5.480 αυτοκίνητα  μερίδιο 8,74% πετυχαίνοντας αύξηση 31,60% ή 1.316 μονάδες εκ των οποίων 448 προέρχονται από τη λιανική και 868 από τις εταιρικές. Έτσι λοιπόν η μάρκα με 1.612 αυτοκίνητα και μερίδιο 6,14% βρίσκεται στην όγδοη θέση της λιανικής, ενώ στις εταιρικές ξανακέρδισε την πρώτη θέση με 3.868 αυτοκίνητα και μερίδιο 10,05%.

Στην τρίτη θέση, με ανοδική τάση, η Volkswagen με 5.289 νέα αυτοκίνητα και μερίδιο 8,43% έχοντας αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 919 αυτοκίνητα ή 21,03% σε σχέση με το 2017.

Η επίδοση αυτή προέρχεται εξ ολοκλήρου από την τις πωλήσεις λιανικής καθώς με αύξηση 67,78% έχει ταξινομήσει 1.018 περισσότερα  αυτοκίνητα σε σχέση με το 2017.

Εν αντιθέσει στις εταιρικές υπάρχει μείωση 3,45% ή 99 αυτοκίνητα. Ως αποτέλεσμα η μάρκα καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση στη λιανική με 2.520 αυτοκίνητα και μερίδιο 9,61%, ενώ στις εταιρικές βρίσκεται στην πέμπτη θέση  με 2.769 αυτοκίνητα και μερίδιο 7,59%.

Τέταρτη στο σύνολο η Nissan με 5.143 αυτοκίνητα και μερίδιο 8,20% καταγράφοντας αύξηση 11,93% ή 548 αυτοκίνητα περισσότερα, αλλά με μικρότερο μερίδιο σε σχέση με το 2017.

Η μάρκα έχει πετύχει την αύξηση αυτή κυρίως από τις επιδόσεις της στην κατηγορία των λιανικών πωλήσεων σημειώνοντας αύξηση 22,01%, με 392  αυτοκίνητα πάνω από το 2017, ενώ στην κατηγορία των εταιρικών έχει +5,56% ή +156 αυτοκίνητα. Ως αποτέλεσμα η μάρκα με 2.173 αυτοκίνητα και 8,28% βρίσκεται στην τρίτη θέση των συνολικών λιανικής ενώ στις εταιρικές βρίσκεται στην τέταρτη θέση με 2.970 και 8,14%.αντίστοιχα.

Η FIAT παραμένει στην πέμπτη θέση και κλείνει την πρώτη πεντάδα με 4.782 μερίδιο 7.62% έχοντας πετύχει αύξηση 900 αυτοκίνητα ή 23,18%, αποκλειστικά όμως λόγω των επιδόσεων της στις εταιρικές.

Αυτή η κατηγορία καλύπτει το 76,70% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας. το υψηλότερο από τις 15 πρώτες μάρκες της συνολικής κατάταξης .Έτσι λοιπόν η μάρκα βρίσκεται στη δεύτερη θέση των εταιρικών με μερίδιο 10.05% και 3.668 αυτοκίνητα παρουσιάζοντας αύξηση 23,25% ή 692 αυτοκίνητα, ενώ στη λιανική η μάρκα  βρίσκεται στη δεκάτη θέση με 1.114 αυτοκίνητα και μερίδιο 4,25% καταγράφοντας αύξηση 22,96% ή 208 αυτοκίνητα.

Η Hyundai παρότι βρίσκεται στην όγδοη θέση των συνολικών πωλήσεων του 1ου εξαμήνου με 3.490 αυτοκίνητα και μερίδιο 5,56% έχει πετύχει αύξηση 63,24% με 1.352 μονάδες τη μεγαλύτερη από τις πρώτες 10 μάρκες της κατάταξης. Η μάρκα που επέστρεψε στην αγορά μετά από πολλά προβλήματα, οικονομικά κυρίως, υπό του ομίλου Βασιλάκη, η αύξηση έχει επιτευχτεί με κύριο προσανατολισμό στις πωλήσεις λιανικής όπου έχει πετύχει την 6η θέση με πωλήσεις 1.721 αυτοκίνητων μερίδιο 6,56% με επιπλέον 749 μονάδες (77,06%) σε σχέση με το 2017, ενώ αντίστοιχα η αύξηση στις εταιρικές είναι 603 ή 51,72%% με αποτέλεσμα να καταλαμβάνει την ένατη θέση με 1.769 αυτοκίνητα και μερίδιο 4,85%.

Η Mercedes είναι στην πρώτη θέση της πολυτελούς κατηγορίας με 2.080 αυτοκίνητα και μερίδιο 3,32%, με 135 αυτοκίνητα λιγότερα από το 2017 καθώς παρότι έχει αυξήσει τις πωλήσεις της στη λιανική κατά 55 μονάδες (8,33%) αυτοκίνητα παρουσιάζει μείωση 190 μονάδων (12,22%) αυτοκινήτων στις εταιρικές ταξινομήσεις.  

Η BMW είναι στη 2η θέση με 1.548 αυτοκίνητα και μερίδιο 2,47% καταγράφοντας μείωση 206 αυτοκινήτων ή 11,74% η οποία και προέρχεται τόσο από τις λιανικές της πωλήσεις (-118 ή -27,44%) όσο και από τις εταιρικές (-88 ή -6,65%).                            

Η  Audi  καταλαμβάνει την τρίτη θέση με 1.538 αυτοκίνητα και μερίδιο αγοράς 2,45% καταγράφοντας επίσης μείωση 278 αυτοκίνητων ή 15,31%, που προέρχεται τόσο από τις πωλήσεις λιανικής αφού  είναι μειωμένες κατά 89 μονάδες ή 13,24% όσο και από τις  εταιρικές πωλήσεις που παρουσιάζονται μειωμένες κατά 189 αυτοκίνητα ή 16,52%. 

Συμπέρασμα, η αγορά με τη συνεχιζόμενη ανοδική της τάση δείχνει ότι μπορεί όχι μόνο να περάσει τις 100.000 μονάδες το 2018 αλλά και τις 105.000.

Συνεχίζει όμως να στηρίζεται στις εταιρικές ταξινομήσεις, παρότι οι λιανικές αυξάνονται, όπως και στις ταξινομήσεις μικρότερων αυτοκινήτων μεταξύ 10.000 και 20.000 ευρώ που σημαίνει χαμηλά έσοδα για εισαγωγείς και αντιπροσώπους.

Καλές βουτιές θα τα πούμε πάλι αρχές Αυγούστου, ενώ σύμφωνα πάντα με πληροφορίες ένας ακόμα γάμος είναι στα σκαριά μεταξύ εισαγωγικών εταιριών.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.