Είστε εδώ

Auto News

Skoda: Αναβαθμίζει την Octavia που καίει φυσικό αέριο

του Σωτήριου Χάλλα

Η Skoda είναι από τις εταιρείες που διαθέτουν στην γκάμα τους μοντέλα με καύσιμο το φυσικό αέριο με την Octavia να αποτελεί έναν από τους βασικότερους εκπροσώπους των Τσέχων.

Τώρα η εταιρεία του ομίλου Volkswagen προχώρησε σε κάποιες αναβαθμίσεις που θα ξεκινήσουν να εφαρμόζονται στο μοντέλο του 2019.

Συγκεκριμένα ο κινητήρας των 1.5 λίτρων απέκτησε 20 ίππους περισσότερους φτάνοντας πλέον τους 130 ενώ ταυτόχρονα μείωσε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Το τελευταίο επετεύχθη χάρη στην υιοθέτηση συστήματος μεταβλητού χρονισμού. Με τη μείωση των εκπομπών πλέον η Octavia G-Tec θα συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές ρύπων EU6d-TEMP.

Όσον αφορά τα ρεζερβουάρ καυσίμων η χωρητικότητα για φυσικό αέριο φτάνει τα 17.7 κιλά τα οποία μοιράζονται σε τρεις δεξαμενές. Η μία είναι τοποθετημένη μπροστά από τον πίσω άξονα και είναι κατασκευασμένη από χάλυβα ενώ οι άλλες δύο κατασκευάζονται από ένα νέο σύνθετο υλικό που συνδυάζει μειωμένο βάρος με αυξημένη ασφάλεια και είναι τοποθετημένες κάτω από το χώρο αποσκευών.

Ακόμα υπάρχει και ένα ρεζερβουάρ βενζίνης με χωρητικότητα 11.8 λίτρων ώστε να αυξάνεται η αυτονομία του αυτοκινήτου και να υπάρχει η δυνατότητα κίνησης σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάποιο πρατήριο φυσικού αερίου σε κοντινή απόσταση.

Το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη με εφτά σχέσεις ενώ οι ιδιοκτήτες θα απολαμβάνουν και τα οφέλη του προγράμματος Skoda Connect όπως είναι η δυνατότητα να δει ο οδηγός πόσο φυσικό αέριο ή/και βενζίνη υπάρχει στο αυτοκίνητο καθώς και την προβλεπόμενη αυτονομία, όλα μέσα από το κινητό του.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.