Είστε εδώ

Auto News

Honda: Το CR-V γίνεται υβριδικό

του Σωτήριου Χάλλα

Το καλοκαίρι του 2018 η Honda ξεκίνησε τις πωλήσεις του νέο CR-V το οποίο είναι διαθέσιμο μόνο με έναν κινητήρα, τον υπερτροφοδοτούμενο βενζίνης με χωρητικότητα 1.5 λίτρων ο οποίος αποδίδει 173 ίππους όταν συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και 193 ίππους όταν συνδυάζεται με αυτόματο CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων.

Πλέον οι Ιάπωνες προσθέτουν ακόμα μία επιλογή η οποία, μάλιστα, είναι υβριδική. Πρόκειται για ένα σύνολο που συνδυάζει κινητήρα εσωτερικής καύσης χωρητικότητας 2.0 λίτρων με 2 ηλεκτροκινητήρες. Ο βενζινοκινητήρας διαθέτει τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, i-VTEC, λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και συνδυάζεται με κιβώτιο μονής σχέσης.

Η απόδοση του συνόλου είναι 184 ίπποι και 315 nm ροπής. Το υβριδικό CR-V συνδυάζεται με το σύστημα intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) της Honda που προσφέρει τρία προφίλ κίνησης. Το πρώτο είναι το EV όπου το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά. Το δεύτερο είναι το υβριδικό όπου το μοτέρ εσωτερικής καύσης ενεργοποιεί ένα δεύτερο ηλεκτροκινητήρα που συμπληρώνει ενέργεια όταν δεν επαρκεί εκείνη των μπαταριών. Το τρίτο είναι το Engine Drive στο οποίο μέσω ενός συμπλέκτη δημιουργείται μία σταθερή σύνδεση μεταξύ των τροχών και του βενζινοκινητήρα.

Α δύο πρώτα προφίλ θα χρησιμοποιούνται κυρίως σε αστικά περιβάλλοντα και όταν το αυτοκίνητο κινείται με μέτριες ταχύτητες ενώ σε υψηλές ταχύτητες αυτοκινητόδρομου θα χρησιμοποιείται το τελευταίο προφίλ.

Οι εναλλαγές θα είναι ανεπαίσθητες στους επιβάτες και τον οδηγό και ο μόνος τρόπος ενημέρωσης θα είναι μέσω της οθόνης του infotainment καθώς η Honda ισχυρίζεται ότι ο βενζινοκινητήρας είναι πρακτικά αθόρυβος.

Η παραγωγή θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο του 2018 ενώ οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται στις αρχές του 2019.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.