Το καλοκαίρι του 2018 η Honda ξεκίνησε τις πωλήσεις του νέο CR-V το οποίο είναι διαθέσιμο μόνο με έναν κινητήρα, τον υπερτροφοδοτούμενο βενζίνης με χωρητικότητα 1.5 λίτρων ο οποίος αποδίδει 173 ίππους όταν συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και 193 ίππους όταν συνδυάζεται με αυτόματο CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων.
Πλέον οι Ιάπωνες προσθέτουν ακόμα μία επιλογή η οποία, μάλιστα, είναι υβριδική. Πρόκειται για ένα σύνολο που συνδυάζει κινητήρα εσωτερικής καύσης χωρητικότητας 2.0 λίτρων με 2 ηλεκτροκινητήρες. Ο βενζινοκινητήρας διαθέτει τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, i-VTEC, λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και συνδυάζεται με κιβώτιο μονής σχέσης.
Η απόδοση του συνόλου είναι 184 ίπποι και 315 nm ροπής. Το υβριδικό CR-V συνδυάζεται με το σύστημα intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) της Honda που προσφέρει τρία προφίλ κίνησης. Το πρώτο είναι το EV όπου το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά. Το δεύτερο είναι το υβριδικό όπου το μοτέρ εσωτερικής καύσης ενεργοποιεί ένα δεύτερο ηλεκτροκινητήρα που συμπληρώνει ενέργεια όταν δεν επαρκεί εκείνη των μπαταριών. Το τρίτο είναι το Engine Drive στο οποίο μέσω ενός συμπλέκτη δημιουργείται μία σταθερή σύνδεση μεταξύ των τροχών και του βενζινοκινητήρα.
Α δύο πρώτα προφίλ θα χρησιμοποιούνται κυρίως σε αστικά περιβάλλοντα και όταν το αυτοκίνητο κινείται με μέτριες ταχύτητες ενώ σε υψηλές ταχύτητες αυτοκινητόδρομου θα χρησιμοποιείται το τελευταίο προφίλ.
Οι εναλλαγές θα είναι ανεπαίσθητες στους επιβάτες και τον οδηγό και ο μόνος τρόπος ενημέρωσης θα είναι μέσω της οθόνης του infotainment καθώς η Honda ισχυρίζεται ότι ο βενζινοκινητήρας είναι πρακτικά αθόρυβος.
Η παραγωγή θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο του 2018 ενώ οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται στις αρχές του 2019.