Είστε εδώ

Auto News

Evoque-Discovery: Τρεις κύλινδροι, 1.5 λτ. Είναι αρκετά;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Jaguar Land Rover παρουσίασε ένα νέο plug-in υβριδικό σύνολο, το οποίο σύμφωνα με όσα έκανε γνωστά η βρετανική εταιρεία, θα το δούμε να τοποθετείται στο Range Rover Evoque και το Land Rover Discovery Sport, αρχικά, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα.

Το plug-in υβριδικό σύνολο αποτελείται από τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων με ισχύ 200 ίππων και ηλεκτρικό 108 ίππων, με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 308 ίππους και τα 540 Nm ροπής. Η αποθήκευση της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας για τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα γίνεται σε μπαταρία χωρητικότητας 15 kWh. Με το φορτίο της τα μοντέλα των Βρετανών μπορούν να κινούνται και αμιγώς ηλεκτρικά. Στην περίπτωση του Evoque P300e η απόσταση φτάνει μέχρι τα 66 χλμ. ενώ στου Discovery Sport P300e τα 62 χλμ.

Εντύπωση προκαλεί η κατανάλωση που ανακοινώνεται σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης WLTP, καθώς στο Evoque περιορίζεται στα 1.4 λτ./100 χλμ. και στο Discovery Sport στα 1.6 λτ./100 χλμ.

Εκτός από την κατανάλωση, εντύπωση προκαλούν και οι επιδόσεις, καθώς η επιτάχυνση 0-100 χλμ,.ώρα πραγματοποιείται σε 6.4 δευτερόλεπτα για το Evoque P300e και σε 6.6 δευτερόλεπτα για το Discovery Sport P300e.

Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό πότε θα ξεκινήσει η εμπορική τους πορεία στις αγορές που θα είναι διαθέσιμα, όμως ξέρουμε ότι η JLR δέχεται παραγγελίες στη Βρετανία και ότι τα δύο μοντέλα θα πάνε στην Αυστραλία το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.