Είστε εδώ

Αγώνες

Volkswagen: Οι στόχοι της για το Pikes Peak

του Σωτήριου Χάλλα

Η Volkswagen επιστρέφει μετά από 30 χρόνια στον πιο φημισμένο αγώνα ανάβασης στον κόσμο, το Pikes Peak και μάλιστα έρχεται με άγριες διαθέσεις καθώς στοχεύει στο να σπάσει το ρεκόρ σε ό,τι αφορά τόσο τα ηλεκτροκίνητα όσο και τα συμβατικά αυτοκίνητα.

Το αγωνιστικό με το οποίο η γερμανική εταιρεία θα συμμετάσχει στον αγώνα είναι το I.D. R Pikes Peak το οποίο η ομάδα το έχει πάει ήδη στο Κολοράντο όπου γίνεται ο αγώνας για να το υποβάλλει σε κάποιες πρώτες δοκιμές.

Οι Γερμανοί έχουν αρκετές πιθανότητες να καταφέρουν τους στόχους τους καθώς από τη μία έχουν έναν πολύ καλό οδηγό πίσω από το τιμόνι του I.D. R Pikes Peak, τον Ρομέν Ντιμά, και από την άλλη το αυτοκίνητο έχει εκρηκτικές επιδόσεις.

Μια ένδειξη αποτελεί το 0-100 χλμ./ώρα για το οποίο χρειάζεται μόλις 2.25 δευτερόλεπτα. Αυτό οφείλεται τόσο στην ισχύ των δύο ηλεκτρικών κινητήρων που φτάνει τους 680 ίππους και τα 650 Nm ροπής όσο και στο πολύ χαμηλό βάρος το οποίο είναι μόλις 1.100 κιλά.

Βασικός παράγοντας σε κάθε ανάβαση είναι το πόση κάθετη δύναμη μπορεί να παράξει το αυτοκίνητο και σύμφωνα με τους ανθρώπους της VW το I.D. R Pikes Peak παράγει τόσο πολλή που είναι περισσότερη και από το ίδιο του το βάρος.

Θα καταφέρουν άραγε οι Γερμανοί να κάνουν όλα τα ρεκόρ δικά τους;

Στην εικόνα βλέπουμε το I.D. R Pikes Peak με τον οδηγό του, Ρομέν Ντιμά.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.