Είστε εδώ

Αγώνες

Volkswagen Motorsport: Ηλεκτροκίνηση και στα αγωνιστικά της οχήματα

του Γιώργου Ψαρρά

H στροφή της Volkswagen προς τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα επιβατικά μοντέλα, όπως είναι λογικό θα επηρεάσει και τη δράση της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η γερμανική εταιρεία λοιπόν ανακοίνωσε ότι από εδώ και πέρα θα εστιάσει σε ηλεκτροκίνητα αγωνιστικά οχήματα. Σε πρώτη φάση η Volkswagen Motorsport θα εξετάσει διάφορους κλάδους, πλατφόρμες και τύπους οχημάτων, ενώ έγινε γνωστό ότι στο τέλος του 2019 θα πέσει η αυλαία στην παραγωγή του Golf GTI TCR και δε θα υπάρξει διάδοχος του. Διευκρινίζεται ωστόσο ότι οι ομάδες που διαθέτουν το Golf GTI TCR θα πρέπει να θεωρούν εγγυημένη την εξυπηρέτηση πελατών και την παροχή ανταλλακτικών.

Ανεπηρέαστο από τις σχετικές εξελίξεις θα μείνει το Polo GTI R5, καθώς η παραγωγή του και η διάθεση ανταλλακτικών θα συνεχιστεί κανονικά. Ωστόσο οι εργοστασιακές συμμετοχές της Volkswagen Motorsport με το Polo GTI R5 θα διακοπούν.

Παράλληλα η Volkswagen Motorsport σκοπεύει να δημιουργήσει πρωτότυπα αγωνιστικά οχήματα, τα οποία θα βασίζονται στην οικογένεια των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων ID. και χρησιμοποιούν την πλατφόρμα MEB.

Απώτερος στόχος είναι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός να αποτελέσει ένα διαρκές εργαστήριο έρευνας και ανάπτυξης των επόμενων ηλεκτροκίνητων μοντέλων παραγωγής.

Ήδη υπάρχει μια αρκετά καλή πρώτη ύλη, η οποία προέρχεται από το αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό όχημα ID.R, το οποίο έχει σημειώσει τέσσερα συνολικά ρεκόρ χρόνου στην ανάβαση του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ, στη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, στην ανάβαση Πάικς Πικ και στην ορεινή διαδρομή Tianmen της Κίνας.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.