Είστε εδώ

Αγώνες

Ράλι Ντακάρ 2020: Η Toyota, ο Σάινθ και ο Αλόνσο

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Μπορεί να βρισκόμαστε στην καρδιά της καλοκαιρινής ραστώνης, όμως το Ντακάρ του 2020 που από τη Λατινική Αμερική μεταφέρεται στην έρημο της Σαουδικής Αραβίας είναι σχεδόν «έτοιμο».

Εκεί όμως που υπάρχει «πολύς» δρόμος ακόμα είναι στις συμμετοχές, με την Toyota να συγκεντρώνει τα φώτα της δημοσιότητας, καθώς δεν αποκλείεται να συμμετάσχει με 5 Hilux.

Tρία είναι για τους οδηγούς που οδήγησαν Toyota Hilux στο φετινό Ντακάρ, Αλ Ατίγια, Ντε Βιγιέ και Μπρίνκε, ενώ ακούγονται δύο ονόματα «μαγνήτης».

Του Φερνάντο Αλόνσο και του Κάρλος Σάινθ.

Για τον Σάινθ δεν υπάρχει ακόμα καμία επίσημη ανακοίνωση, ούτε από τη μεριά της Mini (οδήγησε το 2019), ενώ δεν αποκλείεται να τον δούμε με «ιδιωτική» συμμετοχή στο τιμόνι ενός 3008 DKR από το στάβλο της Peugeot, που αποχώρησε από την περιπέτεια της ερήμου το 2018 έχοντας κατακτήσει τη νίκη με τους Σάινθ-Κρουζ..

Το μεγάλο ερώτημα αφορά τον Αλόνσο. Η Toyota θέλει από τις πίστες να περάσει στην έρημο τον Ισπανό.

Να θυμηθούμε ότι πριν μερικούς μήνες είχε οδηγήσει το Toyota Hilux με τον Ντε Βιγιέ να παραδίδει μαθήματα στον Αλόνσο δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1.

Ο Ισπανός έχει πείσμα, και με ότι συμμετέχει θέλει να πρωταγωνιστεί.

Από την άλλη η Toyota του έχει «απλώσει» κόκκινο χαλί…

Το θέμα είναι εάν είναι έτοιμος στην πρόκληση της ερήμου…

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.