Μήπως είχατε εντυπωσιαστεί από το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας σε δημόσιο δρόμο που έσπασε η Koenigsegg με την Agera RS και θέλατε να αγοράσετε μία; Αν ναι, λυπούμαστε αλλά αργήσατε.
Η Agera RS παρουσιάστηκε πριν τρία χρόνια στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης του 2015 και έφερε V8 κινητήρα 5.0 λίτρων με δύο τούρμπο. Η αρχική απόδοση αυτού του μοτέρ έφτανε τους 1.160 ίππους όμως αργότερα ανέβηκε στους 1.360.
Με αυτή την ιπποδύναμη κατάφερε να σπάσει πέντε παγκόσμια ρεκόρ. Το πρώτο και σημαντικότερο ήταν αυτό της υψηλότερης τελικής ταχύτητας σε δημόσιο δρόμο αφού σε μία πολύ μεγάλη ευθεία στη Νεβάδα των Η.Π.Α. “έπιασε” 457.94 χλμ./ώρα. Επίσης, πέτυχε τη μεγαλύτερη μέση ταχύτητα καθώς ο μέσος όρος των δύο περασμάτων ήταν 447.19 χλμ./ώρα. Ακόμα, έκανε το συντομότερο 0-400-0 με χρόνο 33.29 δευτερόλεπτα και πέτυχε το πιο γρήγορο χιλιόμετρο και το πιο γρήγορο οδικό μίλι με ταχύτητα 445.63 χλμ./ώρα και 444.76 χλμ./ώρα, αντίστοιχα.
Όμως όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν αφού η παραγωγή της έφτασε στο τέλος. Το αρχικό πλάνο ήταν να παραχθούν 25 μονάδες όμως μία από αυτές καταστράφηκε κατά τη διάρκεια δοκιμών οπότε η εταιρεία έπρεπε να φτιάξει μία ακόμα. Επιπλέον, υπήρξε ένα μοντέλο το οποίο εκτελούσε χρέη αυτοκινήτου δοκιμών και εν τέλει πουλήθηκε σε έναν συλλέκτη αυτοκινήτων της μάρκας. Τέλος, η Koenigsegg ανακοίνωσε ότι θα παράξει τρεις ακόμα μονάδες με την ονομασία Final Edition οπότε ο συνολικος αριθμός ανεβαίνει στις 30, ωστόσο αυτός ο αριθμός πρέπει να επιβεβαιωθεί από την εταιρεία.
Πλέον η Koenigsegg θα επικεντρωθεί στην υβριδική Regera αλλά αναμένεται ότι θα δημιουργήσει και ένα νέο μοντέλο αποκλειστικά με κινητήρα εσςωτερικής καύσης που θα διαδεχτεί την Agera RS.
Πατήστε εδώ για να δείτε το βίντεο με τα περάσματα με τα οποία συνέτριψε τα κοντέρ η Agera RS και πατήστε εδώ για να δείτε την ιστορία πίσω από αυτό το ρεκόρ.