Αυτή τη στιγμή η Koenigsegg έχει το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο. Πρόκειται για την Agera RS η οποία αν εξοπλιστεί με το πακέτο των 1.360 ίππων μπορεί να πιάσει 447.2 χλμ./ώρα.
Αυτό το ρεκόρ οι Σουηδοί το κατάφεραν το Νοέμβριο του 2017. Μάλιστα, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι δε χρειάστηκε να πάνε σε κάποια ειδική πίστα με πολύ μεγάλο μήκος και ειδική άσφαλτο αλλά έκλεισαν ένα δημόσιο δρόμο προκειμένου να τα καταφέρουν.
Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι η όλη ιδέα δεν προήλθε από τους ανθρώπους της Koenigsegg αλλά από έναν πελάτη, τον Νίκλας Λίλια ο οποίος όταν η Agera RS που είχε παραγγείλει ήταν σχεδόν έτοιμη για παράδοση είπε στην εταιρεία ότι θέλει να δει ποια είναι η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να πετύχει. Η απάντηση των Σουηδών ήταν ότι σχεδόν όλες οι πίστες του κόσμου είναι πολύ κοντές για ένα τέτοιο τεστ και ότι ο μόνος τρόπος ήταν να κλειστεί ολόκληρος δρόμος.
Και αυτό ακριβώς έπραξε ο Λίλια ο οποίος έκλεισε έναν αυτοκινητόδρομο στη Νεβάδα. Από τη στιγμή που είχε βρεθεί ο χώρος η εταιρεία ήθελε να αναμιχθεί ώστε πετύχει δύο πράγματα. Από τη μία να εξασφαλίσει ότι η διαδικασία θα γίνει με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια και από την άλλη ότι θα μπορέσει να αντλήσει πληθώρα νέων δεδομένων αφού μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχε δοθεί ξανά η ευκαιρία για κάτι παρόμοιο.
Η κατάληξη όλου αυτού του εγχειρήματος ήταν η Agera RS να σπάσει τέσσερα ρεκόρ σε επίπεδο αυτοκινήτων παραγωγής. Το πρώτο και σημαντικότερο είναι εκείνο της μέγιστης ταχύτητας η οποία έφτασε τα 447 χλμ./ώρα. Το δεύτερο είναι ο χρόνος για τη δοκιμασία 0-400-0 την οποία έκανε σε 33.29 δευτερόλεπτα. Τρίτο είναι το ρεκόρ που αφορά την ταχύτητα που έχει αναπτύξει ένα χιλιόμετρο μετά την εκκίνηση όπου πέτυχε 445.63 χλμ./ώρα και τέταρτο είναι το αντίστοιχο ρεκόρ αλλά για απόσταση ενός οδικού μιλίου (1,609 χλμ.) και εκεί πέτυχε ταχύτητα 457.95 χλμ./ώρα.
Ταυτόχρονα, με τα δεδομένα που συνέλεξε η εταιρεία πλέον έχει περάσει επιπλέον ρυθμίσεις στο λογισμικό του αυτοκινήτου οι οποίες αφορούν την κίνηση σε τόσο υψηλές ταχύτητες και ελέγχουν το ύψος της ανάρτησης, την πίσω πτέρυγα, τα κινούμενα αεροδυναμικά βοηθήματα στο εμπρός μέρος και τη ρύθμιση της ανάρτησης.
Τέλος, η επίτευξη του ρεκόρ έδωσε την ευκαιρία να δοκιμαστούν οι τροχοί και τα λάστιχα και να φανεί ότι ακόμα και σε τόσο υψηλές ταχύτητες δεν αντιμετωπίζουν το παραμικρό πρόβλημα.