Είστε εδώ

WRC

Ράλι Μόντε Κάρλο : Ο Οζιέ σέρνει το χορό

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Άνοιξε η αυλαία του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι με το Μόντε Κάρλο και τις δύο πρώτες Ειδικές Διαδρομές.

Και στις δύο Ειδικές Διαδρομές ταχύτερος ήταν ο Οζιέ (Ford Fiesta WRC) που βρίσκεται 17’’,3 μπροστά από τον Μίκελσεν (Hyundai i20 WRC) και +25’’.6 από τον Σόρδο (Hyundai i20 WRC).

Aκολουθούν τρια Toyota Yaris WRCμε Λάπι +37’’,4, Τάνακ +42’’,4 και Λάτβαλα +55’’,4.

Ο Νεβίλ με το τρίτο Hyundai i20 WRC δεν ξεκίνησε όπως ήθελε καθώς στα 12,7 χλμ. από τα 36,69 χλμ. συνολικά (η μεγαλύτερη του αγώνα) μπλοκάρισε το χειρόφρενα με αποτέλεσμα να βρεθεί εκτός Διαδρομής.

Καθυστέρησε περισσότερο από 4 λεπτά για να βάλουν μαζί με τον Γκιλσούλ το αυτοκίνητο πίσω στο δρόμο με τη βοήθεια των λίγων θεατών με αποτέλεσμα να βρεθεί πολύ πίσω στη γενική κατάταξη

Τη στιγμή του είχε και ο Τάνακ στην 1η Ειδική Διαδρομή. Είχε μια μικρή έξοδο στο 11.1 χλμ. ενώ δεν ήταν ικανοποιημένος με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης. Πριν την είσοδό του στη 2η Ειδική Διαδρομή έκανε κάποιες αλλαγές που όπως δήλωσε το αυτοκίνητο έγινε πιο φιλικό, δηλώνοντας στη συνέχεια ότι στο service-parkθα αλλάξει τις ρυθμίσεις.

Δύο τετ-α-κε είχε και ο Λάτβαλα που έσβησε μάλιστα και το μοτέρ στο Yaris WRC, με αποτέλεσμα να οδηγήσει πιο νευρικά ειδικά στην 1η Ειδική Διαδρομή που για πρώτη φορά γινόταν προς αυτήν την κατεύθυνση και νύχτα.

Τετ-α-κε είχε και ο Οζιέ στο παγωμένο κομμάτι της 1ης Ειδικής Διαδρομής.

Ο Μπουφιέ (8ος στη γενική κατάταξη) που άλλαξε συνοδηγό την τελευταία στιγμή (είχε επαφή στις δοκιμές που κατέληξε στο νοσοκομείο) και «τρέχει» με τον κλασικό συνοδηγό του τον Πανσερί, ο οποίος μόλις επέστρεψε από το Ντακάρ τον «βούτηξε» ο Μπουφιέκαι τον έβαλε στο δεξί bucketστο Ford Fiesta WRC. Ο Γάλλος που οδηγεί το τρίτο εργοστασιακό Ford Fiesta WRC έχει ενθουσιαστεί με το αυτοκίνητο τονίζοντας ότι πολύ εύκολα μπορείς να κάνεις το λάθος και να βγεις από το δρόμο.

Κλαταρισμένο ελαστικό είχε ο Έβανς στο 10ο περίπου χλμ. της 1ης Ειδικής Διαδρομής που το άλλαξαν μέσα στη νύχτα (όχι και τόσο εύκολο ακόμα και για τους επαγγελματίες) κάτι που τους έριξε στην 16η θέση της γενικής.

Πρώτος στο WRC2 ο Καμιλί με Ford Fiesta R5.

Το σκέλος της Παρασκευής περιλαμβάνει τρεις επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 144.88 χλμ. σε υψόμετρο 1.000 μ. και άνω από την επιφάνεια της θάλασσας.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.