Είστε εδώ

WRC

Ράλι Κορσικής: Ο Λεμπ και οι άλλοι

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο πρώτος αγώνας του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι επί ασφάλτινων Ειδικών Διαδρομών διεξάγεται 5-8 Απριλίου στην Κορσική.

Είναι ο δεύτερος, από τους τρεις, προγραμματισμένους αγώνας για φέτος του εννέα φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Σεμπαστιάν Λεμπ, που μαζί με τον Ντανιέλ Ελενά θα οδηγήσουν το Citroen C3 WRC με τον αριθμό 11 στις πόρτες.

Από τους εν ενεργεία οδηγούς ο 44χρονος Γάλλος είναι ο πολυνίκης με 4 νίκες (2005, ’06, ’07, ’08) όλες με Citroen (δεν έχει οδηγήσει στο WRC για άλλη εταιρία) έναντι 1 μόνο νίκης του 5 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Σεμπαστιάν Οζιέ, που είναι και ο μεγάλος του αντίπαλος.

Στον προηγούμενο αγώνα, το ράλι Μεξικού ο Λεμπ ήταν πρώτος έως την 14η Ειδική Διαδρομή όπου σε μια επαφή με μια διάσπαρτη πέτρα δεν απέφυγε το κλατάρισμα κάτι που τον έριξε 5ο στη γενική κατάταξη.

Όμως η επίδοσή του ήταν εκπληκτική καθώς ο Λεμπ επέστρεψε στο WRC ύστερα από 5 χρόνια ενώ οδηγούσε για πρώτη φορά των νέων κανονισμών αυτοκίνητα του WRC.

Το ράλι της Κορσικής είναι λοιπόν μια νέα πρόκληση όλων των οδηγών των εργοστασιακών ομάδων απέναντι στον Λεμπ.

Ο αγώνας είναι πολύ δύσκολος στις στενές Ειδικές Διαδρομές της Κορσικής, ή αλλιώς στο ράλι των 10.000 στροφών.

Υπάρχουν Ειδικές Διαδρομές 49 και 55 χλμ. που εάν δεν διαθέτεις την ανάλογη φυσική κατάσταση δεν αντέχεις να «στρίβεις» από τη «μια» στην «άλλη» σε οριακούς ρυθμούς.

Όμως μιλάμε για εργοστασιακούς οδηγούς και για τον Λεμπ.

Τα υπόλοιπα στις Ειδικές Διαδρομές στη μάχη με τα χρονόμετρα.

Φωτογραφία: reporter images

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.