Είστε εδώ

Super Cars

Nissan GT-R Nismo: Ανακοινώθηκαν οι τιμές στην Ευρώπη

του Motori Reporter

Η κορυφαία έκδοση του ιαπωνικού supercar, στην οποία έχει βάλει το χεράκι της η Nismo, ξεκινά την 1η Νοεμβρίου το λανσάρισμα στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές.

Σε σύγκριση με την “βασική” έκδοση, το Nissan GT-R Nismo διαφέρει αρχικά στην εξωτερική εμφάνιση, με το νέο προφυλακτήρα, κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, το κόκκινο σιρίτι πέριξ του αμαξώματος, τις μαύρες ζάντες των 20 ιντσών και την θηριώδη πίσω αεροτομή. Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση, αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό, όπου κυριαρχούν τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, ντυμένα από αλκαντάρα και το επανασχεδιασμένο ταμπλό. Κάτω από το καπό, υπάρχει ο V6 twin-turbo κινητήρας των 3,8 λίτρων, που αποδίδει πλέον 600 ίππους με την ισχύ να περνά και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Επίσης, στη συγκεκριμένη έκδοση, οι μηχανικοί της Nissan έχουν ενισχύσει περαιτέρω το αμάξωμα, όπως και έχουν επαναρυθμίσει την ανάρτηση, τοποθετώντας αμορτισέρ της Nismo. Επίσης το ειδικό σύστημα “Bilstein DampTronic”, το οποίο χάρη στις πολλαπλές πληροφορίες από τα συστήματα του αυτοκινήτου, βοηθάει στο μέγιστο τον οδηγό, προσφέροντας υψηλό επίπεδο ελέγχου σε μια ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Σε ότι αφορά τις τιμές, στις αγορές της Γαλλίας και της Γερμανίας, το GT-R Nismo θα ξεκινά από τα 184.950 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.