Είστε εδώ

Super Cars

BMW i8: Πιο γρήγορο, πιο αυτόνομο, πιο ανοιχτό

του Σωτήριου Χάλλα

Η BMW γράφει το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία του εμβληματικού της υβριδικού sports car με την αποκάλυψη σήμερα όχι μόνο του νέου i8 Roadster, αλλά και μια αναβαθμισμένηw έκδοσηw του i8 Coupe.

Τα βασικά συστατικά είναι ίδια: plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης και πλαίσιο από αλουμίνιο με ενισχύσεις από ανθρακονημάτινα τμήματα. Αλλά η μπαταρία διαθέτει υψηλότερη χωρητικότητα και ο υβριδικός κινητήρας έχει περισσότερη ισχύ ώστε το i8 να μπορεί να πάει πιο μακριά και πιο γρήγορα.

Ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος κινητήρας των 1.5 λίτρων αποδίδει τώρα 234 ίππους (από 231) και ο ηλεκτροκινητήρας 145 ίππους (από 133) έτσι η συνδυασμένη απόδοση φτάνει τα 379 άλογα. Η ισχύς αυτή επιταχύνει το i8 Coupe από στάση στα 96 χλμ./ώρα σε 4.2 δευτερόλεπτα και το i8 Roadster σε 4.4. Η τελική ταχύτητα και στις δύο περιπτώσεις είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα.

H χωρητικότητα του κάθε κελιού ανέβηκε από τα 20 Ah στα 34 Ah με αποτέλεσμα η συνολική χωρητικότητα των μπαταριών να αυξηθεί από τα 7.1 kWh στα 11.6 kWh. Αυτό σημαίνει ότι πλέον το i8 θα μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε ταχύτητες μέχρι και 105 χλμ./ώρα (ήταν στα 69 χλμ./ώρα) και μέχρι 120 χλμ./ώρα όταν έχει επιλεγεί το οδηγικό προφίλ eDrive. Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 55 χιλιόμετρα για το i8 Coupe και τα 53 χιλιόμετρα για το i8 Roadster σύμφωνα με το νέο, πιο ρεαλιστικό, τρόπο μέτρησης που θέσπισε η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ίσως το καλύτερο από όλα είναι ότι τώρα μπορείτε να παραγγείλετε το i8 με αναδιπλώμενη μαλακή οροφή. Βέβαια, εκτός του ότι υπάρχει μια μικρή υστέρηση στις επιδόσεις, σε αυτή την περίπτωση θυσιάζονται τα πίσω καθίσματα. Όσον αφορά το βάρος, λόγω της εγγενούς ακαμψίας του πλαισίου η αύξηση περιορίζεται στα 60 κιλά. Έτσι, το συνολικό βάρος φτάνει τα 1.595 κιλά.

Η οροφή έχει τη δυνατότητα να ανοίξει και να κλείσει ηλεκτρικά, μια διαδικασία που χρειάζεται 15 δευτερόλεπτα για να ολοκληρωθεί και με το αυτοκίνητο να κινείται με ταχύτητες μέχρι 50 χλμ./ώρα. Η ανάρτηση έχει επανασχεδιαστεί για το i8 Roadster και οι καινούριοι τροχοί και για τις δύο εκδόσεις μειώνουν το μη αναρτώμενο βάρος.

Μετά το ντεμπούτο και των δύο εκδόσεων στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες οι δύο εκδόσεις θα φτάσουν στις αντιπροσωπείες την ερχόμενη άνοιξη με τις τιμές να ανακοινώνονται λίγο πριν την έναρξη της εμπορικής τους διάθεσης.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.