Η VW παρουσίασε στο Πεκίνο τη νέα, τρίτη γενιά του μεγάλου της SUV, του Touareg. Η γερμανική εταιρεία επέλεξε την κινεζική πρωτεύουσα καθώς τα μεγάλα SUV γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία στην εκεί αγορά.
Εξωτερικά η σχεδίαση του νέου Touareg έχει γίνει πιο απαλή, με λιγότερς ακμές, έχοντας απομακρυνθεί σημαντικά από το εκτός δρόμου παρουσιαστικό που είχαν οι προηγούμενες γενιές. Η πλατφόρμα που έχει χρησιμοποιηθεί είναι η MLB που χρησιμοποιείται και στη νέα Porsche Cayenne όμως οι Γερμανοί υποστηρίζουν ότι το μόνο κοινό σημείο μεταξύ των δύο αυτοκινήτων είναι το μπροστινό παρμπρίζ.
Το νέο Touareg είναι μεγαλύτερο σχεδόν σε όλες τις διαστάσεις. Το μήκος φτάνει τα 4.878 χλστ. (77 χλστ. περισσότερα), το πλάτος είναι 1.984 χλστ. (44 χλστ. επιπλέον) και το ύψος είναι 1.702 χλστ. (7 χλστ. λιγότερο). Ωστόσο, το συνολικό βάρος έχει μειωθεί κατά 106 κιλά.
Ο τομέας που εντυπωσιάζει το νέο δημιούργημα της VW είναι το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Βασικό χαρακτηριστικό αποτελεί η τεράστια οθόνη 15 ιντσών στο κέντρο της κονσόλας. Τη θέση του πίνακα οργάνων έχει πάρει μία άλλη οθόνη με διαγώνιο 12 ίντσες. Αυτές οι δύο καλύπτονται από ένα κοινό κομμάτι γυαλί δημιουργώντας μια τεράστια επιφάνεια απεικόινισης. Με εξαίρεση κάποια ελάχιστα πλήκτρα και διακόπτες ο οδηγός αντικρύζει μόνο οθόνες.
Το σασί διαθέτει ενεργές αντιστρεπτικές ράβδους για καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο ενώ προαιρετικά διατίθεται και αερανάρτηση. Η τετρακίνηση διαθέτει κεντρικό διαφορικό που μπορεί να κλειδώσει και προσφέρονται πέντε οδηγικά προφίλ. Προαιρετικά υπάρχει πακέτο για εκτός δρόμου χρήση το οποίο αυξάνει τον αριθμό των οδηγικών προφίλ σε εννέα. Το νέο Touareg εξοπλίζεται και με τετραδιεύθυνση η οποία είναι στο βασικό εξοπλισμό.
Η γκάμα των κινητήρων θα αποτελείται από σύνολα βενζίνης και πετρελαίου και αργότερα θα δούμε και plug-in υβριδικές εκδόσεις. Όλα θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων. Όσον αφορά τη βενζίνη η επιλογή αρχικά θα είναι μία και θα είναι V6 στα 3.0 λίτρα με απόδοση 340 ίππων και 450 Nm ροπής. Στο πετρέλαιο έχουμε δύο σύνολα, το ένα είναι V6 στα 3.0 λίτρα και αποδίδει 231 και 286 ίππους και το άλλο είναι V8 στα 4.0 λίτρα με 423 ίππους και 900 Nm ροπής. Στα τέλη του 2019 θα γίνει διαθέσιμη και μία plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα αποδίδει 367 ίππους και θα προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία για 58 χλμ.
Φυσικά ο εξοπλισμός ασφαλείας είναι υπερπλήρης και περιλαμβάνει συστήματα όπως υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα και κάμερα νυχτερινής όρασης. Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι σε τιμές υψηλότερες από τις τωρινές αφού η VW θέλει να το προωθήσει ως πιο premium πρόταση σε σχέση με το προηγούμενο.