Είστε εδώ

New Models

Mercedes G-Class: Έτοιμη για παρουσίαση η G63 AMG

του Σωτήριου Χάλλα

Πριν λίγο καιρό, στο πλαίσιο της έκθεσης του Ντιτρόιτ η Mercedes-Benz παρουσίασε τη νέα γενιά της G-Class. Τώρα, έφτασε η ώρα να μας παρουσιάσει στην έκθεση της Γενεύης και την πολυαναμενόμενη έκδοση G63 η οποία θα δεχτεί τις φροντίδες της AMG και θα είναι η πιο ισχυρή έκδοση του μοντέλου.

Όσον αφορά την εμφάνιση οι διαφορές είναι λίγες και εστιάζονται στη γρίλια, στον εμπρός προφυλακτήρα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τα κόκκινα δισκόφρενα με τους διάτρητους δίσκους και τις ζάντες αλουμινίου που μπορούν να έχουν μέχρι και 22 ίντσες διάμετρο. Η AMG προσφέρει προαιρετικά το πακέτο Night package στο οποίο οι προβολείς, τα πίσω φωτιστικά σώματα, τα φλας και τα πίσω παράθυρα διαθέτουν σκούρα επίστρωση.

Ο κινητήρας που θα χρησιμοποιηθεί στην πιο γρήγορη έκδοση της G-Class θα είναι ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 χωρητικότητας 4.0 λίτρων που αποδίδει 585 ίππους και 850 Nm ροπής. Το σύνολο αυτό θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων που τοποθετείται και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας. Ο συνδυασμός αυτός θα χαρίζει επιδόσεις supercar στο ογκώδες τετρακίνητο με το 0-100 χλμ./ώρα να είναι υπόθεση 4.5 δευτερολέπτων και την τελική ταχύτητα να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 220 χλμ./ώρα. Προαιρετικά, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν το AMG Driver’s package το οποίο περιορίζει την τελική ταχύτητα στα 240 χλμ./ώρα.

Πάντως η AMG έχει φροντίσει να περιορίσει όσο είναι δυνατόν την κατανάλωση εξοπλίζοντας την G63 με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων όταν το φορτίο είναι μικρό.

Η G63 εφοδιάζεται με σύστημα τετρακίνησης 4MATIC το οποίο υπό κανονικές συνθήκες στέλνει το 60% της ισχύος στον πίσω άξονα. Το σύστημα προσφέρει τρία προφίλ για εκτός δρόμου χρήση τα Sand (άμμος), Trail (για εκτός δρόμου δοκιμασίες) και Rock (βράχος). Εκτός από τα προφίλ, το παρών δίνει και το παραδοσιακό κλείδωμα των τριών διαφορικών καθώς και οι κοντές σχέσεις στοιχεία που δείχνουν ότι η G-Class δεν είναι φτιαγμένη μόνο για πολυτελείς μετακινήσεις στην άσφαλτο αλλά και καθαρόαιμη εκτός δρόμου χρήση κάτι που φαίνεται και από το γεγονός ότι έχει χρησιμοποιηθεί πλαίσιο τύπου σκάλας.

Η Mercedes-AMG G63 θα είναι διαθέσιμη για παραγγελία από τις 18 Μαρτίου και οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται τον Ιούνιο.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Kartodromo - Αφίδναι

Ήταν μια πραγματική ανοιξιάτικη μέρα στην πίστα kartodromo στην περιοχή των Αφιδνών.

Παρακολουθήσαμε την τελευταία -θεωρητικά- δοκιμή πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος που είναι σύμφωνα με το πρόγραμμα για το σαββατοκύριακο 24-25 Φεβρουαρίου.

Ράλι Σουηδίας-JWRC

Στο «ενιαίο» με τα Ford Fiesta R2 υπήρχε μια σουηδική μονομαχία μεταξύ Ράντστρομ και Μπέρκβιστ.

Στην αρχή την κούρσα την οδηγούσε ο Μπέργκβιστ, αλλά στη συνέχεια πήρε την πρωτοπορία ο Ράντστρομ για να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου με τρίτο τον Τάνερτ. 

Ράλι Σουηδίας-WRC2

Άλλα ήταν τα φαβορί στην κατηγορία WRC2 με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 και άλλος πήρε τη νίκη. 

Ράλι Σουηδίας

Η τελευταία πράξη του έργου στο χιονισμένο ράλι Σουηδίας δεν έφερε ανακατατάξεις σε ο,τι αφορά τις θέσεις στο βάθρο με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC να ανεβαίνουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου, όπως οι προβολείς είναι στραμμένοι στην επίδοση των Μπριν-Μάρτιν που έφεραν το Citroen C3 WRC

Ράλι Σουηδίας-Power Stage

Οι Λάπι-Φερμ με Toyota Υaris WRC ήταν οι ταχύτεροι στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα, την power-stage μήκους 9,56 χλμ., που δίνει έξτρα βαθμούς στους πέντε ταχύτερους (5/4/3/2/1).

Ράλι Σουηδίας-2ο σκέλος

Το αφράτο χιόνι έπαιξε και πάλι το ρόλο του στο 2ο σκέλος του ράλι Σουηδίας με τον Νεβίλ να καρπούται το ότι ξεκινούσε πολύ πίσω στις Ειδικές Διαδρομές έναντι του Οζιέ που ήταν ο δεύτερος οδηγός που ξεκινούσε τις Ειδικές Διαδρομές. 

Ράλι Σουηδίας – Colin McRae crest

Στην 11η Ειδική Διαδρομή υπάρχει ένα άλμα που είναι αφιερωμένο στον Κόλιν Μακρέι. Εκεί έχουν τοποθετηθεί ενδείξεις με μέτρα ώστε να γνωρίζουν οι θεατές ποιος οδηγός έκανε το μεγαλύτερο άλμα.

Porsche

Πριν λίγες μέρες γράφαμε ότι η νέα γενιά της Porsche 911 GT3 θα εγκατέλειπε τον ατμοσφαιρικό της κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο για χάρη του τούρμπο και του αυτόματου κιβωτίου προς απογοήτευση των σκληροπυρηνικών οπαδών της μάρκας όμως φαίνεται ότι οι Γερμανοί το ξανασκέφτονται.

BMW

Το αγωνιστικό τμήμα της BMW τον τελευταίο καιρό βρισκόταν σε αναβρασμό λόγω της πυρετώδους προετοιμασίας του αυτοκινήτου με το οποίο θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar Championship.

Kia

Η Kia έχει πολύ μεγάλα σχέδια για τη νέα γενιά του Ceed και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι εκτός από τα κινητήρια σύνολα βενζίνης και πετρελαίου διαθέσιμο θα είναι και ένα ήπιο υβριδικό το οποίο θα λειτουργεί στα 48 Volts, τεχνολογία που είναι σπάνια σε μοντέλο αυτής της κατηγορίας.