Είστε εδώ

Motorshow

SsangYong e-SIV Concept: Στην τάση της ηλεκτροκίνησης

του Γιώργου Ψαρρά

Η SsangYong δε μένει αμέτοχη γύρω από την ηλεκτροκίνηση και προβάλει στο Σαλόνι της Γενεύης τη δική της πρόταση, μέσα από το e-SIV Concept.

Τα αρχικά στο όνομα του νέου πρωτότυπου SUV προέρχονται από τις λέξεις Electronic Smart Interface Vehicle. Το e-SIV Concept έχει σχετικά γήινη μορφή παρότι πρωτότυπο, δε διαθέτει πλευρικούς καθρέπτες καθώς έχουν αντικατασταθεί με κάμερες, ξεχωρίζει για τα στενόμακρα εμπρός-πίσω Led φωτιστικά του σώματα και για την ελαφρώς κεκλιμένη γραμμή της οροφής.

Το μήκος του ανέρχεται στα 4.460 χλστ., το πλάτος του στα 1.870 χλστ., το ύψος του στα 1.630 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2.675 χλστ. Σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρία το νέο e-SIV Concept μας δίνει μια ιδέα για το πως θα μοιάζει ένα επερχόμενο μεσαίου μεγέθους SUV της.

Το e-SIV Concept χρησιμοποίει έναν ηλεκτροκινητήρα 187 ίππων και μπαταρία 61.5 kWh, ενώ με ταχύτητες που δε ξεπερνούν τα 150 χλμ./ώρα η αυτονομία του κυμαίνεται από 320 έως 450 χλμ.

Εντός του e-SIV Concept υπάρχουν τέσσερα ανεξάρτητα μεταξύ τους καθίσματα, τιμόνι με δυο ακτίνες, μια οθόνη στη βάση της κεντρικής κονσόλας, ενώ βλέπουμε ενδείξεις να προβάλλονται κατά μήκος όλου του ταμπλό και μια φωτεινή λωρίδα που διατρέχει το ταμπλό και τα πάνελ των θυρών.

Ο οδηγός μπορεί να παρακολουθεί από απόσταση τη διαδικασία φόρτισης του ηλεκτροκίνητου e-SIV Concept και την αυτονομία του ανάλογα με το επίπεδο φόρτισης. Εξ αποστάσεως μπορεί επίσης να τίθεται σε λειτουργία και να απενεργοποιείται το e-SIV Concept και ο κλιματισμός του, αλλά και να λαμβάνει ο οδηγός διαγνωστικά για την κατάσταση του οχήματος.

Παράλληλα υποστηρίζει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3, χάρη στους ενσωματωμένους αισθητήρες, τις κάμερες και τα ραντάρ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.