Όταν ο Έλον Μασκ ανακοίνωσε ότι το Tesla Roadster 2 που θα παρουσιαστεί το 2020 θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα σπάσει το φράγμα των 2 δευτερολέπτων για το 0-96 χλμ./ώρα εντυπωσίασε τους πάντες. Ωστόσο, όπως όλα δείχνουν δε θα τα καταφέρει αφού τον πρόλαβε η Rimac.
Η κροατική εταιρεία παρουσίασε στο Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης το δεύτερο μοντέλο της με την ονομασία C_Two το οποίο είναι σαφώς ισχυρότερο από τον προκάτοχό του αφού η ιπποδύναμη φτάνει τους 1.914 ίππους και η ροπή τα 2.300 Nm.
Το αποτέλεσμα της εξωπραγματικής δύναμης του C_Two είναι οι καταιγιστικές του επιδόσεις. Πιο συγκεκριμένα, για το 0-96 χλμ./ώρα χρειάζεται 1.85 δευτερόλεπτα, για το 0-160 χλμ./ώρα χρειάζεται 4.3 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει φτάνει τα 412 χλμ./ώρα.
Όπως και στο Concept One, ο κάθε τροχός έχει τον δικό του κινητήρα όμως η δύναμη δε μεταφέρεται άμεσα από τον κινητήρα στον τροχό αλλά μεσολαβεί κιβώτιο ταχυτήτων. Και εδώ είναι μία από τις καινοτομίες της Rimac, στους εμπρός τροχούς το κιβώτιο έχει μόνο μία σχέση ενώ στους πίσω έχει δύο σχέσεις.
Οι τέσσερις κινητήρες συντονίζονται μέσω συστήματος torque vectoring ενώ ο διαμοιρασμός της ισχύος είναι πλήρως παραμετροποιήσιμος καθώς το C_Two μπορεί να παίρνει κίνηση μόνο από τον έναν άξονα ή και από τους δύο σε ποσοστό 50-50.
Η τροφοδοσία των κινητήρων γίνεται από μπαταρία με χωρητικότητα 120 kWh που χρησιμοποιεί υγρά μέσα για την ψύξη της ώστε να μην υπάρχει πτώση απόδοσης σε περίπτωση χρήσης σε πίστα. Η αυτονομία που προσφέρει στο C_Two φτάνει τα 650 χλμ.
Εκτός από την ισχύ του, το κροατικό hypercar ξεχωρίζει και χάρη στην τεχνολογία του αφού διαθέτει συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4. Για το σκοπό αυτό εφοδιάζεται με οχτώ κάμερες, δύο LIDAR, έξι ραντάρ, δώδεκα αισθητήρες υπερήχων και GPS πολύ υψηλής ακρίβειας. Το τεχνολογικό παζλ του αυτοκινήτου συμπληρώνει η τεχνητή νοημοσύνη που διαθέτει το αυτοκίνητο και (μεταξύ άλλων δυνατοτήτων που έχει) μπορεί να ξεκλειδώσει και να επιτρέψει την έναρξη του κινητήρα χρησιμοποιώντας αναγνώριση προσώπου.
Η παραγωγή του C_Two θα ξεκινήσει μέσα στο 2018 με τη Rimac να σχεδιάζει την κατασκευή μόλις 150 μονάδων