Είστε εδώ

Motorshow

Rimac C_Two: Δεν υπάρχει τίποτα πιο γρήγορο από αυτό

του Σωτήριου Χάλλα

Όταν ο Έλον Μασκ ανακοίνωσε ότι το Tesla Roadster 2 που θα παρουσιαστεί το 2020 θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα σπάσει το φράγμα των 2 δευτερολέπτων για το 0-96 χλμ./ώρα εντυπωσίασε τους πάντες. Ωστόσο, όπως όλα δείχνουν δε θα τα καταφέρει αφού τον πρόλαβε η Rimac.

Η κροατική εταιρεία παρουσίασε στο Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης το δεύτερο μοντέλο της με την ονομασία C_Two το οποίο είναι σαφώς ισχυρότερο από τον προκάτοχό του αφού η ιπποδύναμη φτάνει τους 1.914 ίππους και η ροπή τα 2.300 Nm.

Το αποτέλεσμα της εξωπραγματικής δύναμης του C_Two είναι οι καταιγιστικές του επιδόσεις. Πιο συγκεκριμένα, για το 0-96 χλμ./ώρα χρειάζεται 1.85 δευτερόλεπτα, για το 0-160 χλμ./ώρα χρειάζεται 4.3 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει φτάνει τα 412 χλμ./ώρα.

Όπως και στο Concept One, ο κάθε τροχός έχει τον δικό του κινητήρα όμως η δύναμη δε μεταφέρεται άμεσα από τον κινητήρα στον τροχό αλλά μεσολαβεί κιβώτιο ταχυτήτων. Και εδώ είναι μία από τις καινοτομίες της Rimac, στους εμπρός τροχούς το κιβώτιο έχει μόνο μία σχέση ενώ στους πίσω έχει δύο σχέσεις.

Οι τέσσερις κινητήρες συντονίζονται μέσω συστήματος torque vectoring ενώ ο διαμοιρασμός της ισχύος είναι πλήρως παραμετροποιήσιμος καθώς το C_Two μπορεί να παίρνει κίνηση μόνο από τον έναν άξονα ή και από τους δύο σε ποσοστό 50-50.

Η τροφοδοσία των κινητήρων γίνεται από μπαταρία με χωρητικότητα 120 kWh που χρησιμοποιεί υγρά μέσα για την ψύξη της ώστε να μην υπάρχει πτώση απόδοσης σε περίπτωση χρήσης σε πίστα. Η αυτονομία που προσφέρει στο C_Two φτάνει τα 650 χλμ.

Εκτός από την ισχύ του, το κροατικό hypercar ξεχωρίζει και χάρη στην τεχνολογία του αφού διαθέτει συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4. Για το σκοπό αυτό εφοδιάζεται με οχτώ κάμερες, δύο LIDAR, έξι ραντάρ, δώδεκα αισθητήρες υπερήχων και GPS πολύ υψηλής ακρίβειας. Το τεχνολογικό παζλ του αυτοκινήτου συμπληρώνει η τεχνητή νοημοσύνη που διαθέτει το αυτοκίνητο και (μεταξύ άλλων δυνατοτήτων που έχει) μπορεί να ξεκλειδώσει και να επιτρέψει την έναρξη του κινητήρα χρησιμοποιώντας αναγνώριση προσώπου.

Η παραγωγή του C_Two θα ξεκινήσει μέσα στο 2018 με τη Rimac να σχεδιάζει την κατασκευή μόλις 150 μονάδων

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.