Το XV είναι η πρόταση της Subaru στην κατηγορία των crossover και κάνει την πρεμιέρα του στην Ελλάδα στην έκθεση "Αυτοκίνηση 2017".
Πρόκειται για μια ιδιαίτερη περίπτωση αυτοκινήτου καθώς ενσωματώνει τεχνολογίες που δε συναντάμε εύκολα στους ανταγωνιστές του.
Η πρώτη και βασικότερη διαφορά του XV με τα υπόλοιπα crossover είναι η χρήση boxer κινητήρα, κάτιν που άλλωστε συνηθιζει η ιαπωνική εταιρεία σε όλα της τα μοντέλα. Το δεύτερο σημείο διαφοροποίησης είναι η χρήση του συστήματος τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive. Πρόκειται για μόνιμη τετρακίνηση τη στιγμή που σχεόν όλοι οι ανταγωνιστές έχουν την κίνηση στους δύο τροχούς και εμπλέκουν την τετρακίνηση μόνο όταν είναι απαραίτητο.
Η ύπαρξη μόνιμης τετρακίνησης έχει θετικά αλλά και αρνητικά. Στα θετικά προσμετράται το γεγονός ότι η οδική συμπεριφορά του μοντέλου δεν αφήνει ποτέ τον οδηγό να αισθανθεί ανασφάλεια όσο κινείται στην άσφαλτο αλλά αποτελεί σημαντική βήθεια και όταν αποφασίσει να κινηθεί πέρα από αυτή. Μάλιστα, το XV επιτρέπει στον οδηγό του να πάει με άνεση πιο πέρα από εκεί που επιτρέπουν οι περισσότεροι από τους ανταγωνιστές του. Βέβαια η μόνιμη μετάδοση της ισχύος και στους τέσσερις τροχούς έχει αρνητικό αντίκτυπο στην κατανάλωση.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει δύο σύνολα βενζίνης και ένα πετρελαίου. Ο πιο μικρός από τους βενζινοκινητήρες είναι στα 1.6 λτ. με απόδοση 114 ίππων και 150 Nm και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων. Ο δεύτερος βενζινοκινητήρας έχει χωρητικότητα 2.0 λτ. και αποδίδει 150 ίππους και 196 Nm ροπής σε συνδυασμό με κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Τέλος, υπάρχει διαθέσιμος και ένας κινητήρας πετρελαίου με χωρητικότητα 2.0 λτ. ο οποίος αποδίδει 147 ίππους και 350 Nm ροπής σε συνδυασμό με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων . Και οι τρεις κινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).