Ο Σαρλ Λεκλέρκ έκανε το ντεμπούτο του στη Formula 1 φέτος με την ομάδα της Alfa Romeo Sauber και εντυπωσίασε μόλις στον τέταρτο αγώνα του πρωταθλήματος καταφέρνοντας στις κατατακτήριες να περάσει για πρώτη φορά φέτος στο Q2 ενώ στον αγώνα τερμάτισε στην 6η θέση.
Βέβαια, βοηθήθηκε και από τις συγκυρίες του συγκεκριμένου αγώνα καθώς υπήρξαν πολλές εγκαταλείψεις συνδυασμών που θα μπορούσαν να βρίσκονται μπροστά του αν τερμάτιζαν καθώς και από τις εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Ωστόσο, όση βοήθεια και αν έχεις, αν δεν κάνεις κι εσύ αυτό που πρέπει δεν καταφέρνεις τίποτα και ο Λεκλέρκ το έκανε. Το μυστικό που τον οδήγησε στην επιτυχία ήταν ότι αποφάσισε να αλλάξει το οδηγικό του στυλ.
Ο Λεκλέρκ ήρθε στην Formula 1 έχοντας κατακτήσει το πρωτάθλημα στο GP3 το 2016 και στη F2 το 2017 όμως η οδήγηση στη Formula 1 είναι διαφορετική. Σύμφωνα με τον ίδιο στις πιο μικρές κατηγορίες ο τρόπος για να πας γρήγορα είναι να έχεις το μονοθέσιο στημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι υπερστροφικό.
Αντίθετα στη F1 η γρήγορη οδήγηση απαιτεί άλλου είδους στήσιμο και διαφορετικό οδηγικό στυλ. Αυτό που έκανε ο οδηγός από το Μονακό είναι ότι επέλεξε να στήσει το μονοθέσιό του περίπου όπως και ο team mate του κάτι που αρχικά δεν του ταίριαζε οδηγικά όμως στην πορεία προσαρμόστηκε.
Αυτή η αλλαγή σε σχέση με τους τρεις προηγούμενους αγώνες ήταν (σύμφωνα με τον ίδιο) ο πιο βασικός λόγος που μπόρεσε να έχει τόσο βελτιωμένη απόδοση.
Με την έκτη θέση που κατέκτησε στο Αζερμπαϊτζάν ο Λεκλέρκ έγινε μόλις ο δεύτερος Μονεγάσκος που βαθμολογείται στη Formula 1 μετά τον Λουί Σιρόν (Louis Chiron) στο Γκραν Πρι του Μονακό το 1950.