Είστε εδώ

F1

Σαρλ Λεκλέρκ: Μία μόνο αλλαγή έφερε την επιτυχία

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Σαρλ Λεκλέρκ έκανε το ντεμπούτο του στη Formula 1 φέτος με την ομάδα της Alfa Romeo Sauber και εντυπωσίασε μόλις στον τέταρτο αγώνα του πρωταθλήματος καταφέρνοντας στις κατατακτήριες να περάσει για πρώτη φορά φέτος στο Q2 ενώ στον αγώνα τερμάτισε στην 6η θέση.

Βέβαια, βοηθήθηκε και από τις συγκυρίες του συγκεκριμένου αγώνα καθώς υπήρξαν πολλές εγκαταλείψεις συνδυασμών που θα μπορούσαν να βρίσκονται μπροστά του αν τερμάτιζαν καθώς και από τις εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας.

Ωστόσο, όση βοήθεια και αν έχεις, αν δεν κάνεις κι εσύ αυτό που πρέπει δεν καταφέρνεις τίποτα και ο Λεκλέρκ το έκανε. Το μυστικό που τον οδήγησε στην επιτυχία ήταν ότι αποφάσισε να αλλάξει το οδηγικό του στυλ.

Ο Λεκλέρκ ήρθε στην Formula 1 έχοντας κατακτήσει το πρωτάθλημα στο GP3 το 2016 και στη F2 το 2017 όμως η οδήγηση στη Formula 1 είναι διαφορετική. Σύμφωνα με τον ίδιο στις πιο μικρές κατηγορίες ο τρόπος για να πας γρήγορα είναι να έχεις το μονοθέσιο στημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι υπερστροφικό.

Αντίθετα στη F1 η γρήγορη οδήγηση απαιτεί άλλου είδους στήσιμο και διαφορετικό οδηγικό στυλ. Αυτό που έκανε ο οδηγός από το Μονακό είναι ότι επέλεξε να στήσει το μονοθέσιό του περίπου όπως και ο team mate του κάτι που αρχικά δεν του ταίριαζε οδηγικά όμως στην πορεία προσαρμόστηκε.

Αυτή η αλλαγή σε σχέση με τους τρεις προηγούμενους αγώνες ήταν (σύμφωνα με τον ίδιο) ο πιο βασικός λόγος που μπόρεσε να έχει τόσο βελτιωμένη απόδοση.

Με την έκτη θέση που κατέκτησε στο Αζερμπαϊτζάν ο Λεκλέρκ έγινε μόλις ο δεύτερος Μονεγάσκος που βαθμολογείται στη Formula 1 μετά τον Λουί Σιρόν (Louis Chiron) στο Γκραν Πρι του Μονακό το 1950.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.