Η McLaren τα τελευταία τρία χρόνια που προμηθευόταν κινητήρες από τη Honda είχε πολύ άσχημα αποτελέσματα αλλά φέτος με τη Renault η ομάδα φαίνεται να πηγαίνει πολύ καλύτερα.
Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Ερίκ Μπουγιέ, είχε πει ότι στους πρώτους τέσσερις αγώνες το μοοθέσιο της ομάδας αποτελούσε εξέλιξη εκείνου του 2017 και ότι το πραγματικό μονοθέσιο του 2018 θα το βλέπαμε στον αγώνα της Ισπανίας.
Πλέον φτάσαμε στον αγώνα της Βαρκελώνης και οι Βρετανοί μας έδειξαν το νέο τους μονοθέσιο το οποίο έχει σημαντικές διαφορές με αυτό που βλέπαμε μέχρι σήμερα με την πιο βασική από αυτές να εντοπίζεται στη μύτη η οποία τώρα έχει ένα άνοιγμα το οποίο μοιάζει με εκείνο που έχουν οι Red Bull.
Ακόμα, υπάρχουν πλέον δύο νέα ανοίγματα στα πλευρά της μύτης τα οποία κάνουν την εμφάνιση του μονοθεσίου σημαντική διαφορετική από αυτή που είχε μέχρι τώρα.
Επιπλέον, νέες είναι και οι ράβδοι που ενώνουν τη μύτη με την εμπρός πτέρυγα καθώς πλέον η σχεδίασή τους μοιάζει με εκείνη που συναντάμε στο μονοθέσιο της Mercedes.
Όσον αφορά την απόδοση του μονοθεσίου φαίνεται ότι οι αλλαγές έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα καθώς στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές ο Αλόνσο βρέθηκε στην 7η θέση μόλις 1.7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Μπότας που ήταν 1ος και περίπου 8 δέκατα πίσω από τον δεύτερο Χάμιλτον.
Βέβαια οι ελεύθερες δοκιμές είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από τον αγώνα οπότε την πραγματική απόδοση της νέας McLaren θα τη δούμε στον αγώνα της Κυριακής.