Ο προτελευταίος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 διεξάγεται στη Βραζιλία, τη χώρα του Πελέ και του Σένα. Τη χώρα με τα 5 παγκόσμια πρωταθλήματα σε επίπεδο εθνικών ποδοσφαιρικών ομάδων, που καμία άλλη δεν έχει κατακτήσει 5 τίτλους.
Στην πίστα λοιπόν της Βραζιλίας που φέρει το όνομα του οδηγού Κάρλος Πάτσε που σκοτώθηκε σε αεροπορικό δυστύχημα το 1977, έχοντας όμως κερδίσει ένα Γκραν Πρι και αυτό στην πίστα Ιντερλάγκος της Βραζιλίας
Την Κυριακή 12 Νοεμβρίου, 20 οδηγοί θα βρεθούν στη γραμμή εκκίνησης, με τα πολύχρωμα μονοθέσια τους διεκδικώντας την επιτυχία, που φέρουν μοτέρ V6 turbo 1.600 κ.εκ. με όριο στροφών τις 15.000. Το μήκος της πίστας είναι 4.309 χλμ. με 15 στροφές (80 χλμ. στο pitlane) και μαζί με αυτήν του Μόντε Κάρλο είναι η μικρότερη του πρωταθλήματος, αλλά από τις πλέον απαιτητικές. 71 φορές θα τη «γυρίσουν» οι οδηγοί καλύπτοντας 305.909 χλμ.
Ο Μπαρικέλο διατηρεί ακόμα το ρεκόρ γύρου από το 2004 με χρόνο 1:09.822 και ο Μοντόγια στον αγώνα με χρόνο 1:11.473.
Η Pirelli στη διάθεση των οδηγών θα έχει τις εξής γόμες. Τη μαλακή με κίτρινα χαρακτηριστικά, που έχει χρησιμοποιηθεί σε όλα τα Γκραν Πρι.
Τη μεσαία γόμα με άσπρα χαρακτηριστικά που τα μονοθέσια τη «φόρεσαν» στα Γκραν Πρι Ιαπωνίας, Μαλαισίας, Ιταλίας, Ουγγαρίας, Βρετανίας, Αζερμπαϊτζάν, Ισπανίας, Μπαχρέιν, Κίνας, καθώς και με τα κόκκινα χαρακτηριστικά, την πολύ μαλακή που έχει χρησιμοποιηθεί σε όλα τα Γκραν Πρι εκτός του Ισπανικού.
Να σημειωθεί ότι βαθμολογικό ενδιαφέρον για την κορυφή δεν υπάρχει, καθώς οι δύο τίτλοι, οδηγών και κατασκευαστών κατακτήθηκαν στο προηγούμενοι Γκραν Πρι, αυτό του Μεξικού από το συνδυασμό Χάμιλτον-Mercedes.