Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Κίνας - Κατακτήριες: Κόκκινος εμφύλιος

του Σωτήριου Χάλλα

Η Formula 1 συνεχίζει χωρίς διάλειμμα και πηγαίνει για τον τρίτο αγώνα του πρωταθλήματος στην πίστα της Σαγκάης στην Κίνα. Ευτυχώς για όλους εμάς, οι κατατακτήριες και εδώ είχαν ένταση και θέαμα.

Στο Q1 είδαμε αναμενόμενα πράγματα, ως επί το πλείστον, καθώς οι οδηγοί που αποκλείστηκαν με το πέρας του εικοσαλέπτου ήταν οι δύο της Alfa Romeo Sauber και οι δύο της Williams ωστόσο αρνητική έκπληξη αποτέλεσε ο Γκασλί ο οποίος πριν από μια εβδομάδα είχε καταφέρει να πλασάρει την Toro Rosso του στην πέμπτη θέση ενώ τώρα βρέθηκε μόλις στη θέση 17.

Στην κορυφή είχαμε επικράτηση της Ferrari με τη Mercedes του Μπότας να ακολουθεί ενώ ο Χάμιλτον έκανε ένα τετακέ στην τελευταία στροφή το οποίο τον περιόρισε στην πέμπτη θέση. Εντυπωσιακή ήταν η προσπάθεια των μηχανικών της Red Bull οι οποίοι πρόλαβαν οριακά να αντικαταστήσουν ολόκληρο τον κινητήρα του Ρικιάρντο που είχε σπάσει στο FP3 δίνοντας τη δυνατότητα στον Αυστραλό να κάνει έναν γύρο με τον οποίο κατάφερε να περάσει στο Q2.

Εκεί η επικράτηση των Ferrari συνεχίστηκε με τον Ραϊκόνεν να είναι μπροστά από τον Φέτελ δείχνοντας ότι ο Φινλανδός αισθάνεται ιδιαίτερα άνετα στην πίστα της Σαγκάης. Τόσο οι Ferrari όσο και οι Mercedes χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα της Pirelli (κίτρινο σιρίτι) και άρα θα ξεκινήσουν με αυτή τη γόμα τον αυριανό αγώνα.

Με το πέρας της διαδικασίας, κάτω από τη 10η θέση και κατά συνέπεια εκτός Q3 έμειναν οι δύο οδηγοί της McLaren, ο Χάρτλεϊ, ο Οκόν και ο Μάγκνουσεν.

Στο Q3 που κρίνεται η pole position είχαμε μία πολύ ωραία μάχη μεταξύ των δύο οδηγών της Ferrari με τις Mercedes να δείχνουν ανήμπορες να ακολουθήσουν το ρυθμό των μονοθεσίων του Μαρανέλο. Σχεδόν σε όλη τη διάρκεια ο Ραϊκόνεν ήταν στην κορυφή έχοντας πίσω του τον Φέτελ και μάλιστα κατάφερε δύο φορές να σπάσει το ρεκόρ πίστας, μία περίπου στο μέσο της διαδικασίας και μία στο τελευταίο του πέρασμα στο οποίο βελτίωσε το χρόνο του όμως ο Γερμανός που ερχόταν λίγο πιο πίσω κατάφερε να κάνει ακόμα χαμηλότερο χρόνο και να “κλέψει” από το Φινλανδό την πρωτιά κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:31.095.

Έτσι, μετά το Μπαχρέιν είναι η δεύτερη συνεχόμενη φορά που η Ferrari να κάνει lock-out. Η τελευταία φορά που είχε καταφέρει κάτι αντίστοιχο η ιταλική ομάδα ήταν το μακρινό 2006. Πίσω τους θα ξεκινήσει ο Μπότας οπότε η πρώτη τριάδα είναι ακριβώς η ίδια με του Μπαχρέιν. Ο Λιούις Χάμιλτον πλασαρίστηκε στην τέταρτη θέση ενώ η έλλειψη συγκέντρωσης που είχε σε όλη τη διάρκεια των κατατακτήριων φάνηκε όταν αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον τελευταίο του γύρο λόγω λάθους.

Με τις Mercedes πίσω από τις Ferrari και τις Red Bull να καραδοκούν στην τρίτη σειρά της εκκίνησης ο αυριανός αγώνας αναμένεται συναρπαστικός ενώ και η υπόθεση νίκη είναι ανοιχτή καθώς στην Κίνα η πιθανότητα η πρωτιά να πάει στον poleman είναι μόνο 54%.

Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε αναλυτικά τη σειρά της εκκίνησης.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.