Είστε εδώ

F1

Aston Martin: Θα δώσει και αλλού κινητήρες εκτός της Red Bull;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Aston Martin έχει δείξει έντονο ενδιαφέρον να μπει πιο ενεργά στο χώρο της Formula 1 ως προμηθευτής κινητήρων από το 2021 και μετά που θα αλλάξουν οι κανονισμοί σχετικά με τις κινητήριες μονάδες των μονοθεσίων.

Άλλωστε, έχει ήδη εντείνει την ανάμιξή της αφού από το 2018 θα είναι ο κύριος χορηγός της ομάδας της Red Bull.

Η βρετανική εταιρεία έχει αρχίσει ήδη να εργάζεται πάνω στους νέους κινητήρες και ενδεικτικό του πόσο σοβαρά έχει πάρει το θέμα είναι η πρόσληψη δύο μηχανικών πρώτης γραμμής σε ό,τι έχει να κάνει με τους κινητήρες, του Γιεργκ Ρος και του Λούκα Μαρμορίνι.

Το πιο πιθανό σενάριο θέλει την Aston Martin να προμηθεύει την Red Bull και τη μικρή της αδερφή, Toro Rosso, δεδομένων των σχέσεων που υπάρχουν μεταξύ τους. Πέρα από αυτές τις δύο ομάδες, τους Βρετανούς έχουν πλησιάσει και άλλες με μόνο ερωτηματικό το αν θα μπορέσουν να καλύψουν τη ζήτηση.

Όταν ο Άντυ Πάλμερ, αφεντικό της Aston Martin ρωτήθηκε σχετικά με το πόσες ομάδες θέλει να προμηθεύσει απάντησε ότι δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος αριθμός καθώς εξαρτάται από το κόστος κατασκευής του κάθε κινητήρα.

Η εμπλοκή μας στη Formula 1 γίνεται για να μεγαλώσει η αναγνωρισιμότητά μας και να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε “στα ίσια” τις Ferrari, Lamborghini και McLaren στο πεδίο των πωλήσεων.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.