Είστε εδώ

Auto News

VW Up! GTI: Ξεκίνησαν οι πωλήσεις του. Πόσο θα έχει στην Ελλάδα;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Volkswagen ξεκίνησε τις πωλήσεις του νέου Up! GTI στη Γερμανία, με τιμή που ξεκινάει από 16.975 ευρώ.

Η ισχύς προέρχεται από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TSI 1.0 λίτρου που αποδίδει 115 ίππους και 200 Nm ροπής. Ο κινητήρας αυτός επιταχύνει το πιο μικρό GTI της VW μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 8.8 δλ. και θα συνεχίσει να το επιταχύνει μέχρι τα 196 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα με τη VW η κατανάλωση του Up! GTI είναι 5.6 λτ./100 χλμ. Η μέτρηση έχει γίνει σύμφωνα με το νέο τρόπο μέτρησης ο οποίος είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα (WLTP).

Το εξωτερικό του είναι άμεσα αναγνωρίσιμο χάρη σε μερικές αναβαθμίσεις που έγιναν σε σχέση με τις κανονικές του μικρού αυτοκινήτου πόλης. Αυτές περιλαμβάνουν την κόκκινη λωρίδα στη μάσκα, διπλές μαύρες λωρίδες στα πλαϊνά, γυαλιστερά καπάκια στους καθρέφτες, κόκκινη λωρίδα στο πίσω μέρος, μεγαλύτερη αεροτομή οροφής, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και χαμηλωμένο κατά 15 χλστ. ύψος.

Εκτός από τα κλασσικά για GTI χρώματα Pure White (λευκό) και Red (κόκκινο), το Up! GTI είναι διαθέσιμο και σε ασημί και μαύρο.

Οι σχεδιαστές έχουν δώσει τη δέουσα προσοχή και στο εσωτερικό, το οποίο διαθέτει δερμάτινες επενδύσεις στο τιμόνι, ιδιαίτερο λεβιέ ταχυτήτων και το κλασσικό καρό μοτίβο στα καθίσματα που χαρακτηρίζει όλα τα GTI της γερμανικής μάρκας.

Κατόπιν των ανακοινώσεων για τη Γερμανική αγορά, σύντομα αναμένουμε τις αντίστοιχες και για την ελληνική.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.