Η Volkswagen θέλει να απομακρυνθεί όσο γίνεται περισσότερο από τα γεγονότα του dieselgate και ο καλύτερος τρόπος για να το κάνει αυτό είναι δημιουργώντας νέους κινητήρες οι οποίοι θα είναι πιο φιλικοί προς το περιβάλλον.
Μετά το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volts για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ η γερμανική εταιρεία παρουσίασε ένα νέο diesel σύνοο με χωρητικότητα 2.0 λίτρων το οποίο θα έχει και αυτό ήπιο υβριδικό σύνολο αλλά στα 12 Volts.
Η κωδική ονομασία του νέου συνόλου είναι EA288 και τα χαρακτηριστικά σύμφωνα με την εταιρεία είναι ότι μειώνει την κατανάλωση και αυξάνει την άνεση. Εκτός από τον μικρό ηλεκτροκινητήρα άλλες αλλαγές σε σχέση με προηγούμενοιυς κινητήρες είναι ότι έχουν αλλάξει οι διαστάσεις του καταλύτη και του φίλτρου μικροσωματιδίων.
Επίσης, το τούρμπο πλέον αποκρίνεται πιο άμεσα και οι εκπομπές ρύπων είναι μειωμένες κατά 10 γρ./χλμ ενώ την ίδια στιγμή η απόδοση έχει αυξηθεί κατά 9%. Πιο συγκεκριμένα, το νέο μοτέρ θα είναι διαθέσιμο με ιπποδυνάμεις από 136 μέχρι και 204 ίππους. Οι Γερμανοί μηχανικοί έχουν καταφέρει να μειώσουν και το βάρος του κινητήρα καθώς και τις απώλειες λόγω τριβών και λόγω θερμότητας.
Η πρώτη εταιρεία του ομίλου που θα χρησιμοποιήσει το νέο σύνολο θα είναι η Audi σε μοντέλα με τον κινητήρα στο διαμήκη άξονα ενώ αργότερα θα μπει και σε μοντέλα με εγκάρσια τοποθέτηση που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα MQB.