Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen: Νέος κινητήρας πετρελαίου από τους Γερμανούς

του Σωτήριου Χάλλα

Η Volkswagen θέλει να απομακρυνθεί όσο γίνεται περισσότερο από τα γεγονότα του dieselgate και ο καλύτερος τρόπος για να το κάνει αυτό είναι δημιουργώντας νέους κινητήρες οι οποίοι θα είναι πιο φιλικοί προς το περιβάλλον.

Μετά το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volts για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ η γερμανική εταιρεία παρουσίασε ένα νέο diesel σύνοο με χωρητικότητα 2.0 λίτρων το οποίο θα έχει και αυτό ήπιο υβριδικό σύνολο αλλά στα 12 Volts.

Η κωδική ονομασία του νέου συνόλου είναι EA288 και τα χαρακτηριστικά σύμφωνα με την εταιρεία είναι ότι μειώνει την κατανάλωση και αυξάνει την άνεση. Εκτός από τον μικρό ηλεκτροκινητήρα άλλες αλλαγές σε σχέση με προηγούμενοιυς κινητήρες είναι ότι έχουν αλλάξει οι διαστάσεις του καταλύτη και του φίλτρου μικροσωματιδίων.

Επίσης, το τούρμπο πλέον αποκρίνεται πιο άμεσα και οι εκπομπές ρύπων είναι μειωμένες κατά 10 γρ./χλμ ενώ την ίδια στιγμή η απόδοση έχει αυξηθεί κατά 9%. Πιο συγκεκριμένα, το νέο μοτέρ θα είναι διαθέσιμο με ιπποδυνάμεις από 136 μέχρι και 204 ίππους. Οι Γερμανοί μηχανικοί έχουν καταφέρει να μειώσουν και το βάρος του κινητήρα καθώς και τις απώλειες λόγω τριβών και λόγω θερμότητας.

Η πρώτη εταιρεία του ομίλου που θα χρησιμοποιήσει το νέο σύνολο θα είναι η Audi σε μοντέλα με τον κινητήρα στο διαμήκη άξονα ενώ αργότερα θα μπει και σε μοντέλα με εγκάρσια τοποθέτηση που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα MQB.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.