Όταν το 2012 οι Toyota και Subaru παρουσίασαν τα GT86 και BRZ, αντίστοιχα, οι απανταχού ενθουσιώδεις της οδήγησης χάρηκαν ιδιαίτερα γιατί επρόκειτο για δύο μοντέλα που ήταν φτιαγμένα για να προσφέρουν ατέλειωτες ώρες ευχαρίστησης στον οδηγό τους.
Τώρα, πηγές από την Ιαπωνία αναφέρουν ότι οι δύο εταιρείες σκέφτονται να κατασκευάσουν τη νέα γενιά τους η οποία θα μπορέσει επιτέλους να ικανοποιήσει το διαρκές αίτημα για περισσότερη ισχύ.
Αυτό θα γίνει πιθανότατα με την αντικατάσταση του κινητήρα των 2.0 λίτρων που αποδίδει 200 ίππους από ένα νέο με χωρητικότητα στα 2.4 λίτρα. Πολύ πιθανό θεωρείται και το ενδεχόμενο επιτέλους να χρησιμοποιηθεί υπερτροφοδότηση αφού στην γκάμα της Subaru υπάρχει κινητήρας με τούρμπο στα 2.4 λίτρα που αποδίδει 260 ίππους και 376 Nm ροπής.
Σύμφωνα με τις πηγές από τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου στη νέα γενιά των GT86/BRZ μία από τις βασικές αλλαγές θα είναι ότι θα κατέβει πιο χαμηλά το κέντρο βάρους κάνοντας με αυτόν τον τρόπο το χαρακτήρα τους ακόμα πιο διασκεδαστικό.
Ο αρχιμηχανικός των GT86/BRZ, Τετσούγια Τάντα, είχε πει παλαιότερα ότι η ισχύς θα μπορούσε να αυξηθεί μόνο αν άλλαζε η πλατφόρμα οπότε η δημιουργιά μιας νέας γενιάς σημαίνει ότι αυτή η συνθήκη μπορεί πλέον να ικανοποιηθεί.