Είστε εδώ

Auto News

Tesla: Νέο πρόβλημα στην παραγωγή του Model 3

του Σωτήριου Χάλλα

Μπορεί ο ιδρυτής της Tesla, Έλον Μασκ, να έχει κάποιες πολύ πρωτοποριακές ιδέες και να θεωρείται από τους περισσότερους ως ένας πολύ ευρηματικός και έξυπνος άνθρωπος όμως η εταιρεία του αντιμετωπίζει διαρκώς προβλήματα με την επίτευξη των στόχων παραγωγικότητας που η ίδια θέτει.

Η Tesla προσπαθεί εδώ και πολύ καιρό να καταφέρει να παράγει 5.000 Model 3 ανά εβδομάδα όμως φαίνεται ότι αυτός ο στόχος αποτελεί άπιαστο όνειρο για την εταιρεία αφού μέχρι τώρα δεν τα έχει καταφέρει και συνεχώς αλλάζει την ημερομηνία που εκτιμά ότι θα τα καταφέρει.

Τώρα μαθαίνουμε ότι βασική αιτία για αυτή τν καθυστέρηση είναι ότι στο εργοστάσιο μπαταριών της εταιρείας στη Νεβάδα περιμένουν να εγκατασταθεί ένα νέο μηχάνημα το οποίο έχει ως στόχο την πιο αυτοματοποιημένη παραγωγή μπαταριών.

Αν και το μηχάνημα είναι έτοιμο, προς το παρόν βρίσκεται στη Γερμανία καθώς κατασκευάστηκε από τη γερμανική εταιρεία Grohmann και για να εγκατασταθεί στο εργοστάσιο της Tesla θα πρέπει να αποσυναρμολογηθεί, να μεταφερθεί και να συναρμολογηθεί εκ νέου. Θεωρητικά, όταν γίνει αυτό, θα μπορεί να επιτευχθεί ο στόχος των 5.000 Model 3 ανά εβδομάδα κάτι που οι Αμερικάνοι θέλουν να καταφέρουν μέχρι τον Ιούνιο.

Προς το παρόν, η Tesla στοχεύει σε παραγωγή 2.500 Model 3 ανά εβδομάδα με χρονικό ορίζοντα μέχρι την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου στόχος που, σύμφωνα με αναλυτές, αν δεν επιτευχθεί θα προκαλέσει απώλεια εμπιστοσύνης από τους επενδυτές.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Kartodromo - Αφίδναι

Ήταν μια πραγματική ανοιξιάτικη μέρα στην πίστα kartodromo στην περιοχή των Αφιδνών.

Παρακολουθήσαμε την τελευταία -θεωρητικά- δοκιμή πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος που είναι σύμφωνα με το πρόγραμμα για το σαββατοκύριακο 24-25 Φεβρουαρίου.

Ράλι Σουηδίας-JWRC

Στο «ενιαίο» με τα Ford Fiesta R2 υπήρχε μια σουηδική μονομαχία μεταξύ Ράντστρομ και Μπέρκβιστ.

Στην αρχή την κούρσα την οδηγούσε ο Μπέργκβιστ, αλλά στη συνέχεια πήρε την πρωτοπορία ο Ράντστρομ για να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου με τρίτο τον Τάνερτ. 

Ράλι Σουηδίας-WRC2

Άλλα ήταν τα φαβορί στην κατηγορία WRC2 με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 και άλλος πήρε τη νίκη. 

Ράλι Σουηδίας

Η τελευταία πράξη του έργου στο χιονισμένο ράλι Σουηδίας δεν έφερε ανακατατάξεις σε ο,τι αφορά τις θέσεις στο βάθρο με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC να ανεβαίνουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου, όπως οι προβολείς είναι στραμμένοι στην επίδοση των Μπριν-Μάρτιν που έφεραν το Citroen C3 WRC

Ράλι Σουηδίας-Power Stage

Οι Λάπι-Φερμ με Toyota Υaris WRC ήταν οι ταχύτεροι στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα, την power-stage μήκους 9,56 χλμ., που δίνει έξτρα βαθμούς στους πέντε ταχύτερους (5/4/3/2/1).

Ράλι Σουηδίας-2ο σκέλος

Το αφράτο χιόνι έπαιξε και πάλι το ρόλο του στο 2ο σκέλος του ράλι Σουηδίας με τον Νεβίλ να καρπούται το ότι ξεκινούσε πολύ πίσω στις Ειδικές Διαδρομές έναντι του Οζιέ που ήταν ο δεύτερος οδηγός που ξεκινούσε τις Ειδικές Διαδρομές. 

Ράλι Σουηδίας – Colin McRae crest

Στην 11η Ειδική Διαδρομή υπάρχει ένα άλμα που είναι αφιερωμένο στον Κόλιν Μακρέι. Εκεί έχουν τοποθετηθεί ενδείξεις με μέτρα ώστε να γνωρίζουν οι θεατές ποιος οδηγός έκανε το μεγαλύτερο άλμα.

Porsche

Πριν λίγες μέρες γράφαμε ότι η νέα γενιά της Porsche 911 GT3 θα εγκατέλειπε τον ατμοσφαιρικό της κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο για χάρη του τούρμπο και του αυτόματου κιβωτίου προς απογοήτευση των σκληροπυρηνικών οπαδών της μάρκας όμως φαίνεται ότι οι Γερμανοί το ξανασκέφτονται.

BMW

Το αγωνιστικό τμήμα της BMW τον τελευταίο καιρό βρισκόταν σε αναβρασμό λόγω της πυρετώδους προετοιμασίας του αυτοκινήτου με το οποίο θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar Championship.

Kia

Η Kia έχει πολύ μεγάλα σχέδια για τη νέα γενιά του Ceed και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι εκτός από τα κινητήρια σύνολα βενζίνης και πετρελαίου διαθέσιμο θα είναι και ένα ήπιο υβριδικό το οποίο θα λειτουργεί στα 48 Volts, τεχνολογία που είναι σπάνια σε μοντέλο αυτής της κατηγορίας.