Μπορεί μέσα στα επόμενα χρόνια οι αυτοκινητοβιομηχανίες να είναι αναγκασμένες να προχωρήσουν στην παραγωγή αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων λόγω των πολύ χαμηλών ορίων στις εκπομπές ρύπων που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση όμως ακόμα αυτού του είδους τα αυτοκίνητα είναι ακριβά.
Δημιουργείται, λοιπόν, ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα το οποίο είναι εντονότερο σε εταιρείες που έχουν ως βασικό τους όλπλο τη σχέση αξίας-τιμής των μοντέλων τους και αυτό είναι ότι θα πρέπει να αυξήσουν την τιμή πώλησης των μοντέλων τους μιας και θα είναι αυξημένο και το κόστος κατασκευής.
Μία από αυτές τις εταιρείες είναι και η Skoda η οποία βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα δύσκολο πρόβλημα. Από τη μία θα ανεβάσει, αναγκαστικά, τις τιμές των μοντέλων της και από την άλλη θα πρέπει να βρει τρόπο να “πείσει” τους πελάτες της να δώσουν αυτά τα παραπάνω χρήματα.
Η τσέχικη εταιρεία σκππεύει μέσα στο 2019 να βγάλει μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Citigo η οποία θα τη βοηθήσει να παραμείνει εντός των προδιαγραφών που θέτει η Ε.Ε. και μία plug-in υβριδική έκδοση της Superb η οποία πιστεύεται ότι θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα των 1.4 λίτρων.
Συνολικά η Skoda σχεδιάζει να παρουσιάσει 19 νέα μοντέλα μέχρι το τέλος της δεκαετίας και 5 ηλεκτρικά μοντέλα μεταξύ 2020 και 2025.
Στην εικόνα βλέπουμε το πρωτότυπο Skoda VisionC Concept.