Είστε εδώ

Auto News

SEAT: Σχεδιαστική αναμέτρηση αυτοκινήτου-μοτοσικλέτας

του Γιώργου Ψαρρά

Αλήθεια έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι είναι πιο εύκολο, να σχεδιάσεις ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο ή μια μοτοσικλέτα;

Η SEAT μας δίνει την απάντηση βάζοντας αντιπάλους, το σχεδιαστή της Ντάνιελ Γκαρσία και τον Έντοαρντ Λένοτσι, σχεδιαστή της Ducati, στις εγκαταστάσεις της στο Μαρτορέλ, με τη σημαντική διαφορά όμως ότι θα έπρεπε να ανταλλάξουν ρόλους.

Σύμφωνα με την ισπανική εταιρία χρειάζονται πάνω από δυο μήνες για να σχεδιαστεί ένα αγωνιστικό Leon Cup Racer. Αρχικά δημιουργείται το σκίτσο του στο χαρτί και έπειτα στην οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή καθορίζονται οι διαστάσεις και διάφορα τμήματα του.

Αντίθετα τώρα η σχεδίαση μιας αγωνιστικής μοτοσικλέτας πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου με ψηφιακά μέσα. Είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του αναβάτη της, ενώ το σχήμα της θυμίζει σταγόνα νερού και όχι τις πιο ευθείες γραμμές που έχουν τα αυτοκίνητα.

Ακόμα μια διαφορά είναι ότι στα αυτοκίνητα πρέπει να καθοριστεί η αεροδυναμική του, ενώ στις μοτοσικλέτες χρειάζεται να αναλυθούν και οι κινήσεις του αναβάτη πάνω σε αυτή, ώστε να σχηματιστούν κατάλληλα ορισμένα τμήματα της. Τόσο η SEAT όσο και η Ducati χρησιμοποιούν αεροδυναμικές σήραγγες για το σκοπό αυτό. Αναφέρεται ακόμα ότι στο Leon Cup Racer παίζει ιδιαίτερη σημασία ο πίσω διαχύτης στην πρόσφυση του όταν αναπτύσσει υψηλές ταχύτητες.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.