Αλήθεια έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι είναι πιο εύκολο, να σχεδιάσεις ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο ή μια μοτοσικλέτα;
Η SEAT μας δίνει την απάντηση βάζοντας αντιπάλους, το σχεδιαστή της Ντάνιελ Γκαρσία και τον Έντοαρντ Λένοτσι, σχεδιαστή της Ducati, στις εγκαταστάσεις της στο Μαρτορέλ, με τη σημαντική διαφορά όμως ότι θα έπρεπε να ανταλλάξουν ρόλους.
Σύμφωνα με την ισπανική εταιρία χρειάζονται πάνω από δυο μήνες για να σχεδιαστεί ένα αγωνιστικό Leon Cup Racer. Αρχικά δημιουργείται το σκίτσο του στο χαρτί και έπειτα στην οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή καθορίζονται οι διαστάσεις και διάφορα τμήματα του.
Αντίθετα τώρα η σχεδίαση μιας αγωνιστικής μοτοσικλέτας πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου με ψηφιακά μέσα. Είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του αναβάτη της, ενώ το σχήμα της θυμίζει σταγόνα νερού και όχι τις πιο ευθείες γραμμές που έχουν τα αυτοκίνητα.
Ακόμα μια διαφορά είναι ότι στα αυτοκίνητα πρέπει να καθοριστεί η αεροδυναμική του, ενώ στις μοτοσικλέτες χρειάζεται να αναλυθούν και οι κινήσεις του αναβάτη πάνω σε αυτή, ώστε να σχηματιστούν κατάλληλα ορισμένα τμήματα της. Τόσο η SEAT όσο και η Ducati χρησιμοποιούν αεροδυναμικές σήραγγες για το σκοπό αυτό. Αναφέρεται ακόμα ότι στο Leon Cup Racer παίζει ιδιαίτερη σημασία ο πίσω διαχύτης στην πρόσφυση του όταν αναπτύσσει υψηλές ταχύτητες.