Αργά ή γρήγορα όλες οι εταιρείες θα μπουν στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, το θέμα είναι πότε επιλέγει να μπει η κάθε εταιρεία σε αυτό το νέο πεδίο, με ποιο μοντέλο το κάνει και για ποιους λόγους.
Στην περίπτωση της Rolls-Royce, δεν έχουμε δει ακόμα κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο και σύμφωνα με τον υπεύθυνο ανάπτυξης της Phantom, Κρίστιαν Βέταχ, δε θα το δούμε στο πολύ άμεσο μέλλον καθώς η τεχνολογία των μπαταριών δεν μπορεί να εξασφαλίσει προς το παρόν την απαιτούμενη αυτονομία που θα ήθελε η βρετανική μάρκα.
Οι άνθρωποι της Rolls-Royce θέλουν να μπορούν να εξασφαλίσουν για τους πελάτες τους αυτονομία τουλάχιστον 500 χιλιομέτρων όμως οι σημερινές μπαταρίες σύμφωνα με τους υπολογισμούς τους μπορούν να προσφέρουν μέχρι 200 χιλιόμετρα. Ωστόσο, ο ρυθμός εξέλιξης είναι τέτοιος που δε θα αργήσει η ώρα που θα δούμε μία Rolls-Royce να κινείται με ρεύμα.
Μιας και η Phantom αποτελεί την κορυφή της γκάμας θα είναι και το μοντέλο στο οποίο οι Βρετανοί θα βάλουν για πρώτη φορά ηλεκτροκινητήρα και γι’ αυτό σύμφωνα με τον Βέταχ κατά την εξέλιξη του μοντέλου προέβλεψαν ώστε το πάτωμα να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την κατασκευή ενός ηλεκτροκίνητου μοντέλου.
Τέλος, για να καλύψει κάθε παράμετρο, ο Βέταχ είπε ότι στη Rolls-Royce δε σκοπεύουν να βγάλουν κάποιο υβριδικό καθώς δεν αξίζει να ασχολούνται με κάτι ενδιάμεσο αλλά προτιμούν να περιμένουν την τεχνολογία των μπαταριών να ωριμάσει.