Πέρυσι ο όμιλος PSA (Peugeot, Citroen, DS) έκανε τη μεγαλύτερη εξαγορά της χρονιάς, τουλάχιστον σε ό,τι έχει να κάνει με το χώρο του αυτοκινήτου, αγοράζοντας την Opel και το βρετανικό παρακλάδι της, τη Vauxhall έναντι 2.2 δις ευρώ.
Ένα χρόνο μετά ο πρόεδρος του ομίλου PSA, Κάρλος Τάβαρες, στο πλαίσιο συνέντευξης που έδωσε είπε ότι τα πρώτα θετικά αποτελέσματα έχουν ήδη αρχίσει να γίνονται ορατά.
Οι Γάλλοι όταν ολοκλήρωσαν την εξαγορά είδαν ότι υπήρχε πρόβλημα με την Opel η οποία είχε μείνει πίσω στην εξέλιξη νέων κινητήρων έτσι έπρεπε να δράσουν γρήγορα αλλιώς η εταιρεία από το 2020 και μετά θα αντιμετώπιζε βαριά πρόστιμα από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Σε αυτόν τον ένα χρόνο που μεσολάβησε από την εξαγορά και μετά η PSA κατάφερε να μειώσει τα έξοδα της Opel μέσω νέων συμφωνιών με τους εργαζόμενους και χρησιμοποιώντας τις δικές της τεχνολογίες ώστε να μπορέσει να μειώσει τα κόστη εξέλιξης.
Χαρακτηριστικό της πορείας της Opel υπό τη νέα διοίκηση είναι ότι τους πρώτους έξι μήνες του 2017 οι ζημίες έφτασαν τα 373 εκατ. ευρώ ενώ τους τελευταίους πέντε μήνες περιορίστηκαν στα 180 εκατ. ευρώ.
Η PSA θέλει να καταφέρει η Opel να έχει θετικά αποτελέσματα και να λειτουργεί με ποσοστό κέρδους της τάξης του 2% μέχρι το 2020, ποσοστό που θέλει να το ανεβάσει στο 6% μέχρι το 2026.
Όλα τα παραπάνω κάνουν του Γάλλους να δηλώνουν ότι δεν έχουν μετανιώσει την εξαγορά που πραγματοποίησαν παρά το γεγονός ότι τα πρώτα σημάδια ήταν ιδιαίτερα απογοητευτικά.