Είστε εδώ

Auto News

PSA: Δε μετανιώσαμε την εξαγορά της Opel

του Σωτήριου Χάλλα

Πέρυσι ο όμιλος PSA (Peugeot, Citroen, DS) έκανε τη μεγαλύτερη εξαγορά της χρονιάς, τουλάχιστον σε ό,τι έχει να κάνει με το χώρο του αυτοκινήτου, αγοράζοντας την Opel και το βρετανικό παρακλάδι της, τη Vauxhall έναντι 2.2 δις ευρώ.

Ένα χρόνο μετά ο πρόεδρος του ομίλου PSA, Κάρλος Τάβαρες, στο πλαίσιο συνέντευξης που έδωσε  είπε ότι τα πρώτα θετικά αποτελέσματα έχουν ήδη αρχίσει να γίνονται ορατά.

Οι Γάλλοι όταν ολοκλήρωσαν την εξαγορά είδαν ότι υπήρχε πρόβλημα με την Opel η οποία είχε μείνει πίσω στην εξέλιξη νέων κινητήρων έτσι έπρεπε να δράσουν γρήγορα αλλιώς η εταιρεία από το 2020 και μετά θα αντιμετώπιζε βαριά πρόστιμα από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σε αυτόν τον ένα χρόνο που μεσολάβησε από την εξαγορά και μετά η PSA κατάφερε να μειώσει τα έξοδα της Opel μέσω νέων συμφωνιών με τους εργαζόμενους και χρησιμοποιώντας τις δικές της τεχνολογίες ώστε να μπορέσει να μειώσει τα κόστη εξέλιξης.

Χαρακτηριστικό της πορείας της Opel υπό τη νέα διοίκηση είναι ότι τους πρώτους έξι μήνες του 2017 οι ζημίες έφτασαν τα 373 εκατ. ευρώ ενώ τους τελευταίους πέντε μήνες περιορίστηκαν στα 180 εκατ. ευρώ.

Η PSA θέλει να καταφέρει η Opel να έχει θετικά αποτελέσματα και να λειτουργεί με ποσοστό κέρδους της τάξης του 2% μέχρι το 2020, ποσοστό που θέλει να το ανεβάσει στο 6% μέχρι το 2026.

Όλα τα παραπάνω κάνουν του Γάλλους να δηλώνουν ότι δεν έχουν μετανιώσει την εξαγορά που πραγματοποίησαν παρά το γεγονός ότι τα πρώτα σημάδια ήταν ιδιαίτερα απογοητευτικά.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.