Οι τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς στο σχεδιασμό των οχημάτων. Η Porsche υιοθετεί αυτήν την τεχνολογία ανακοινώνοντας τα σχέδιά της για να την χρησιμοποιήσει στις αντιπροσωπείες της.
Μετά από ένα επιτυχημένο πιλοτικό πρόγραμμα, η Porsche θα αρχίσει να χρησιμοποιεί ελαφριά έξυπνα γυαλιά σε αντιπροσωπείες στον Καναδά και στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Τα γυαλιά λειτουργούν σε συνδυασμό με το λογισμικό "Tech Live Look" και διαθέτουν κάμερα υψηλής ευκρίνειας με αυτόματη εστίαση. Η κάμερα είναι τόσο λεπτομερής που μπορεί να καταγράψει ακόμα και τα σπειρώματα από τις βίδες. Τα γυαλιά είναι επίσης εξοπλισμένα με ισχυρά φώτα LED τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το φωτισμό σκοτεινών περιοχών, όπως του χώρου του κινητήρα.
Τα γυαλιά είναι κάτι περισσότερο από ένα παιχνίδι υψηλής τεχνολογίας, καθώς η εταιρεία εξηγεί ότι ένας τεχνικός σέρβις στο Λος Άντζελες μπορεί να κοιτάξει ένα εξάρτημα, ενώ η ομάδα τεχνικής υποστήριξης της εταιρείας στην Ατλάντα μπορεί να δει το ίδιο πράγμα ακόμα κι αν είναι 3.500 χλμ. μίλια μακριά. Η Porsche αναφέρει ότι αυτό θα επιτρέψει να εντοπίζονται και να επιλύονται γρήγορα τα όποια τεχνικά προβλήματα ενώ η χρήση του συστήματος αυτού μπορεί να μειώσει τους χρόνους εξυπηρέτησης έως και 40%.
Τα έξυπνα γυαλιά προσφέρουν κάτι παραπάνω από μια απλή τηλεδιάσκεψη καθώς η Porsche σημειώνει ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να τραβηχτούν στιγμιότυπα και να εμφανιστούν οδηγίες ή τεχνικά δελτία πάνω στην επιφάνεια προβολής των γυαλιών.
Τα γυαλιά θα αρχίσουν να χρησιμοποιούνται στις αντιπροσωπείες από το νέο έτος με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Porsche Βόρειας Αμερικής κ. Κλάους Ζέλμερ να δηλώνει ότι "το Tech Live Look μας επιτρέπει να είμαστε πιο αποτελεσματικοί και να επιστρέφουμε τα οχήματα στα χέρια των πελατών γρηγορότερα. "